نمایشگاه اسناد شهدای دولت برگزار می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران ، بر اساس تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل اسناد و انتشارات و مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور برای قرائت وصیت نامه شهدا قبل از برگزاری جلسات در دستگاه های دولتی، هر هفته بر اساس تاریخ شهادتِ شهدا، یک وصیت نامه ارسال می گردد.

نمایشگاه اسناد شهدای دولت برگزار می گردد

رحیم نریمانی؛ مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر، به برگزاری نمایشگاه اسناد شهدای دولت در امسال با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره نمود و اضافه کرد: طی ملاقات با دکتر قاسم علی اکبری مشاور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شد در هفته دولت، اسناد شهدای دولت طی نمایشگاه تخصصی در معرض دید عموم گذاشته گردد.

وی روحیه ایثار را موتور پیشران و اهرمی اثرگذار در افزایش بهره وری در سیستم دولتی کشور ارزیابی کرد و اضافه کرد: در تفاهم نامه منعقد شده با دکتر سیدعلی تفرشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شده است در تبیین مفاهیم و شاخص های کارآمدی روحیه ایثار و فداکاری در سیستم دولتی کشور فعالیت های رسانه ای و پژوهشی انجا گردد.

وی انتشار کتاب شهدا برای پنج شهید معظم سازمان اداری و استخدامی کشور را از دیگر فعالیت های مشترک برشمرد و اضافه کرد: امسال کتاب زندگی نامه و وصیت نامه شهیدان علی اکبر سلیمی جهرمی، حسن اثنی عشری، علی ولدی، صدرالدین نوری نژاد و محمدحسین موحدین به وسیله نشر شاهد چاپ و منتشر خواهد شد.

نریمانی ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی جانبازان شاغل سازمان اداری استخدامی کشور را از دیگر فعالیت ها برشمرد و اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امسال تاریخ شفاهی جانبازان عزیز نیز ثبت و ضبط خواهد شد که ثبت خاطرات جانبازان شاغل سازمان اداری و استخدامی کشور با اولویت انجام خواهد شد.

وی انجام ملاقات مشترک با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در قالب طرح سپاس از دیگر مفاد تفاهم نامه برشمرد و تأکید کرد: مقرر شد خانه موزه شهید رجایی با هماهنگی مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی مورد استفاده قرار گیرد و برنامه های فرهنگی در این خانه موزه پیش بینی و اجرا گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2102

به "نمایشگاه اسناد شهدای دولت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اسناد شهدای دولت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید