نیمه اول بازی ضعیف بودیم، آمادگی کامل حامدلک برای حضور در تیم ملی

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سایپا گفت: بازی خوبی شاهد بودیم و پیروز شدیم سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم.

نیمه اول بازی ضعیف بودیم، آمادگی کامل حامدلک برای حضور در تیم ملی

وی ادامه داد: نیمه اول این ملاقات برای ما ضعیف ترین عملکردی بود که تا به حال دیده بودم و ممکن بود در نیمه اول گل بخوریم. حتی در رختکن هم بازیکنان ما متوجه این بودند که این ضعیف ترین عملکرد ما تا امروز بوده است.

خطیبی اضافه کرد: در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و با کوشش بازیکنانمان به گل هم رسیدیم. چند موقعیت خوب در این نیمه ایجاد کردیم، به گل رسیدیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم. طبیعی بود که در دقایق آخر این ملاقات، سایپا می خواست جبران کند و به ما فشار بیاورد.

وی ابراز داشت: امیدوارم این فرایند خوب را ادامه دهیم و با امتیازهایی که کسب می کنیم به بالای جدول برسیم. البته تا اینجا به هدف هایی که داشته ایم رسیده ایم.

سرمربی ماشین سازی تبریز با تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش، خطاب به کادر فنی تیم ملی گفت: بعضی از بازیکنان ما مانند حامد لک آمادگی دارند که به تیم ملی دعوت شوند. بازیکنی که ساعت 8 صبح اجازه می گیرد و تمرین می نماید یعنی می خواهد پیشرفت کند. من از حامد لک تشکر می کنم که خوب کار می نماید و امیدوارم این فرایند ادامه یابد تا با امتیاز بیشتر به بالای جدول برسیم

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی نباید تنها از تیم های بالای جدول انتخاب شوند. ما در میانه جدول حضور داریم و عملکرد خوبی داریم.

خطیبی در مورد داور بازی و عملکرد وی نیز گفت: درباره داوری صحبتی ندارم و اگر گفته اند که داور به نفع ما سود زده است، اشتباه است چراکه داور بیشتر به ضرر ما سوت زد تا به نفع ما.

وی همچنین گفت: تمامی بازیکنان در اختیار تیم هستند و به هم یاری می نمایند. نفرات اول تیم ما با نفر بیست و پنجم ما هیچ فرقی با هم ندارند.

خطیبی در مورد زنده روح بازیکن گلزن تیمش نیز گفت: او یکی از بازیکنان پرکوشش و متعصب است که می تواند به تیم ملی یاری کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی همچنین درباره جفرسون ابراز داشت: او خوب کار نموده و جزو نفرات اصلی ما بود ولی در ناحیه پا گرفتگی داشت که گفت درد دارد. با مشورت با پزشک تصمیم گرفتم که به او استراحت بدهم.

خطیبی درباره شرایط زاهدی دیگر بازیکن تیمش نیز گفت: زاهدی همیشه در خدمت تیمم است، امروز از نقطه ای که ضربه خورده بود دچار ناراحتی شد و گفت نمی تواند بازی کند. معمولا با تعویض اجباری شرایط بهم می ریزد اما جایگزین او خوب کار کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر پیروز شد در تبریز تیم سایپا را با تک گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی شکست دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 501

به "نیمه اول بازی ضعیف بودیم، آمادگی کامل حامدلک برای حضور در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه اول بازی ضعیف بودیم، آمادگی کامل حامدلک برای حضور در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید