هتل مرکور شاو پرید کوالالامپور؛هتلی 4 ستاره، زیبا و شیک، عکس

به گزارش مجله پیامک مسعود، همچنین Mercure Kuala Lumpur Shaw Parade به دلیل موقعیت خوب و قرار دریافت در یک منطقه تجاری انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در کوالالامپور به شمار می رود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مالزی و شهر زیبای کوالالامپور را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل مرکور کوالالامپور شاو پرید از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

هتل مرکور شاو پرید کوالالامپور؛هتلی 4 ستاره، زیبا و شیک، عکس

امکانات و خدمات عمومی هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

هتل مرکور کوالالامپور امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات و انبار چمدان نیز از امکانات هتل مرکور کوالالامپور محسوب می گردد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

این هتل دارای 519 اتاق مدرن و امروزی است که هر کدام از اتاق ها به امکاناتی همچون اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، اتو، میز اتو، کمد لباس، کتری برقی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی است. هتل دارای انواع اتاق ها از جمله اتاق های لوکس، اتاق های مجلل و سوئیت و 2 اتاق برای میهمانان کم توان جسمی است که می توانید متناسب با احتیاج خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی بسیار دلنشین در این هتل داشته باشید. در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

رستوران این هتل با انواع غذا های آسیایی و آمریکایی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. همچنین غذای مخصوص بچه ها نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافه در دسترس است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. اتاق کنفرانس، استخر رو باز رایگان به همراه جایگاه های آفتاب و بار کنار استخر نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید از آنها استفاده کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل مرکور کوالالامپور اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، نظافت روزانه، رستوران و امکانات برای معلولان است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارمندان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، مالزیایی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

قیمت مناسب

تمیزی هتل و امکانات لوکس

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا میدان برجایا تایمز: 300 متر

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا لاو یات پلازا: 700 متر

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا سانگی ونگ پلازا: 800 متر

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا گالری استار هیل: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا بوکیت بینتانگ: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل مرکور کوالالامپور شاو پرید تا مرکز خرید پاویلیون: 1.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1239

به "هتل مرکور شاو پرید کوالالامپور؛هتلی 4 ستاره، زیبا و شیک، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مرکور شاو پرید کوالالامپور؛هتلی 4 ستاره، زیبا و شیک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید