هزاران نفر در نیویورک در همبستگی با سیاهپوستان تجمع کردند

به گزارش مجله پیامک مسعود، در ادامه اعتراض ها به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست آمریکایی، هزاران نفر در بخش قدیمی نیویورک برای ابراز همبستگی با جامعه سیاهپوستان دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

هزاران نفر در نیویورک در همبستگی با سیاهپوستان تجمع کردند

به گزارش روز دوشنبه تارنمای نیویورک پست، این عده از معترضان با پوشیدن لباس سفید و تجمع در محوطه بیرونی موزه بروکلین که یکی از بخش های قدیمی شهر نیویورک به شمار می رود، به نشانه همبستگی با جامعه سیاهپوستان آمریکایی، دست به اعتراض زدند.

جمعیت بسیار زیاد از معترضان سفیدپوش نیویورکی در حالی در این بخش از شهر حضور یافتند که هم زمان در محله منهتن نیز حدود هزار نفر در حمایت از اینکه جان سیاهپوستان اهمیت دارد دست به تظاهرات اعتراض آمیز زده بودند.

براساس این گزارش، معترضان در حالی دیروز (یکشنبه 25 خرداد) در دو سوی شهر نیویورک به خیابان ها آمدند که جمعه گذشته (23 خردادماه) فرماندار نیویورک درباره شدت دریافت ابتلا به ویروس کرونا هشدار داده و در توئیتی نسبت به جریمه معترضانی که از ماسک استفاده نمی کنند خبر داده بود.

16 روز است سراسر آمریکا شاهد اعتراض های خیابانی علیه رفتار خشونت بار و نژادپرستانه پلیس این کشور علیه رنگین پوستان در آمریکاست که با قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس در پنجم خرداد ماه جرقه آن زده شد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 940

به "هزاران نفر در نیویورک در همبستگی با سیاهپوستان تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران نفر در نیویورک در همبستگی با سیاهپوستان تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید