هیجان انگیزترین پارک های آبی استانبول

به گزارش مجله پیامک مسعود، استانبول یک شهر گردشگری است. هر ساله تعداد بسیاری گردشگر از سراسر جهان برای گردش و سرگرمی راهی این شهر میشوند. در مقاله های گذشته درباره شهر باستانی استانبول گفتیم و در آن ضمن بیان امکانات این شهر به معرفی هتل ها، سرگرمی گاهها و نقاط تاریخی این شهر زیبا پرداختیم و با اطلاعات کاربردی سفر به این شهر آشنا شدیم. درزمینه حمل و نقل عمومی و شرایط آب و هوای این شهر در طی سال اطلاعاتی بدست آوردیم و در مطالبی جداگانه جاذبه های این شهر مانند: انواع رستورانهای لوکس، مساجد تاریخی عثمانی، برترین رستورانهای مقرون به صرفه و مالی این شما معرفی کردیم. حتی به اقامت شما در استانبول نیز فکر کردیم و لیستی از هتل های 5 ستاره و لوکس و لیستی از هتل های مالی و مقرون به صرفه نیز ارائه دادیم. بعلاوه اطلاعات خوبی درباره سرگرمی گاهها و آکواریوم های استانبول منتشر نمودیم. حالا زمان آن است که با پارک های آبی استانبول و سرگرمیات آبی استانبول بیشتر آشنا شوید. در این مطلب تمامی پارک های آبی استانبول را معرفی می کنیم. در انتها شما خواهید دانست که بزرگ ترین پارک های آبی های استانبول کجا هستند؟ چه امکاناتی دارند و هزینه ورودی آن ها چقدر است. همراه با خبرنگاران روزی متفاوت و سرشار از هیجان را در استانبول تجربه کنید...

هیجان انگیزترین پارک های آبی استانبول

پارک آبی دلفین Aqua Club Dolphin

از بزرگترین پارک های آبی استانبول وتفریحات آبی استانبول، پارک آبی دلفین می باشد. این پارک مجموعه بزرگی از انواع سرسره، بازی های آبی و استخرهاست که از سال 2001 افتتاح شده. از انواع سرسره های این پارک می توان به سرسره شاه کبرا، سرسره های تازه بچه ها، موشک (سقوط آزاد)، سرسره های آنوکاندا آبی و مشکی، سونامی و ... اشاره نمود. علاوه بر این در این مجموعه، انواعی از استخرها با عنوان های: استخر تازه بچه ها، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ به چشم می خورند. از امکانات و بخش های دیگر پارک آبی دلفین استانبول میتوان از واترپولو، والیبال ساحلی، زمین تنیس، اجرای نمایشی دلفین ها و شیرهای دریایی و بعلاوه امکان شنا کردن با دلفین ها نام برد. ساعات بازدید از پارک : 10 صبح تا 8شب، آب و هوای پارک دلفین استانبول با توجه به شرایط آب و هوا در طی ماههای اردیبهشت تا شهریور فرق دارد. هزینه ها: هزینه ورود: بچه ها 0 تا 4: رایگان- آقایان: 30 تا 40 لیر (30 تا 40 هزار تومان)- هزینه نمایش دلفین ها: 10 تا 20 لیر (10 تا 20 هزار تومان). آدرس: استانبول، باساکشیر، خیابان کمال پاشا، آکوا کلاب دلفین. Address: Cemal Pasa Cad. | Bahcesehir, Basaksehir, Istanbul, Turkey.

پارک آبی آکوا مارین Aqua Marine

یکی دیگر از پارک های آبی بزرگ و و سیع استانبول پارک آبی آکوا است. این پارک در محله فاتح ساخته شده است و دارای امکانات تفریحی هیجان انگیزی میباشد، از جمله تفریحات و سرسره های آبی و هیجان انگیز آکوا مارین می توان از چاله سیاه، کامیکاز و سرسره بلند آن نام برد. از دیگر امکانات آکوا مارین، استخر المپیک و استخر موج است که برای ساعاتی استراحت در آب مناسب هستند. از دیگر امکانات آکوا مارین بازی های دریایی، رفتینگ، استخر بچه ها، انیمیشن و ... می باشند. ظرفیت این پارک آبی در حدود 3000 نفر است و از آنجا که آکوا مارین مجموعه ای روباز است، بسته به آب و هوا، زمان باز بودن و فعالیت آن در طی سال فرق دارد و اغلب شامل اردیبهشت تا شهریور می گردد. ساعات بازدید: 10 صبح تا شش یا هفت بعد از ظهر- هزینه ورود: بلیت آقایان در طی هفته 40 لیر و آخر هفته 45 لیر (حدود 40 تا 45 هزار تومان)- بلیت خانم ها 30 لیر (حدود 30 هزار تومان) ؛ بچه ها 5 تا 12 سال: 20 لیر (حدود 20 هزار تومان) ؛ بچه ها 0 تا 4 سال: رایگان- آدرس: استانبول، بیوک چکمک شماره 40، خیابان کماندو، محله فاتحAddress: Fatih Mah. Komando Sok. NO:4 Büyükçekmece-İSTANBUL Turkey. یکی از بزرگترین پارک های آبی استانبول و تفریحات آبی های استانبول می باشد که بی نظیر است.

پارک دلفیناریوم استانبول Istanbul Dolphinarium

بزرگترین پارک آبی استانبول و تفریحات آبی استانبول، پارک دلفیناریوم استانبول است که در محله ایوب و گلدن هورن قرار گرفته است. میتوانید در این پارک نمایشهای جذابی از این حیوانات دوست داشتنی ببینید، تنی به آب بزنید و همراه با دلفین ها شنا کنید. مدت نمایش دلفین ها یک ساعت می باشد. بعد از آن می توانید با دلفین ها عکس یادگاری بگیرید. یادتان باشد برای آن که بتوانید همراه دلفین ها شنا کنید، باید توانایی شنا کردن بدون هیچ وسیله کمکی را داشته باشید، زیرا استخرها عمیق هستند و عمقی 5 متری دارند و استفاده از هرگونه وسیله اضافی مانند جلیقه ممنوع است. بعلاوه در فصل زمستان، بچه ها بالای 10 سال و در فصل تابستان بچه ها بالای 6 سال اجازه شنا کردن همراه دلفین ها را دارند. ساعات بازدید: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر- هزینه ورود: بزرگسالان: 60 لیر (حدود 60 هزار تومان)، بچه ها (3 تا 14): 45 لیر (حدود 45 هزار تومان)، افراد بالای 65 سال: 45 لیر (حدود 45 هزار تومان)، 0 تا 2 سال: رایگان- آدرس: استانبول، ایوب، خیابان سیلاحتاراگا. Address: Silahtaraga Str. No:2/4 Eyup-İstanbuly.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2055

به "هیجان انگیزترین پارک های آبی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین پارک های آبی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید