واتس اپ ظاهراً قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می نماید

به گزارش مجله پیامک مسعود، آخرین نسخه بتای اندروید واتس اپ به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است و شرکت متا این قابلیت نو پیغام رسان واتس اپ را آزمایش می نماید.

واتس اپ ظاهراً قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می نماید

یکی از منابع مطلع بازار، بعضی از کاربران نسخه بتای اندروید واتس اپ می توانند استیکر های نو مبتنی بر هوش مصنوعی را مشاهده نمایند. واتس اپ به این کاربران اجازه می دهد استیکری را براساس توضیحات متنی و با هوش مصنوعی ایجاد نمایند.

استیکر های واتس اپ مبتنی بر هوش مصنوعی در مرحله آزمایش نهاده شد

هنوز تعیین نیست واتس اپ کدام مدل هوش مصنوعی مولد را برای این ویژگی نو خود انتخاب نموده است. گزارش WABetaInfo فقط به این موضوع اشاره می نماید که استیکر ها با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده به وسیله متا ایجاد می شوند.

به نظر می رسد این ویژگی مشابه نحوه فراوری تصاویر مدل های DALL-E Midjoureny یا OpenAI براساس متن است. بعلاوه ظاهراً کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی واتس اپ، یک تصویر اولیه و شخصی سازی شده را ایجاد نمایند و آن را به عنوان استیکر برای دوستان یا گروه های واتس اپ بفرستند.

استفاده از هوش مصنوعی معمولاً نگرانی هایی در پی دارد و موضوع استیکر های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد از این قاعده مستثنی نیست. باید دید واتس اپ چه تدابیری برای این موضوع در نظر گرفته است. برای مثال، اگر هوش مصنوعی واتس اپ استیکر هایی حاوی مطالب مضر و نامناسب ایجاد کند، باید دید این پیغام رسان چه تدابیری را برای آن دنبال می نماید و چه مکانیزمی برای عدم ایجاد چنین استیکر هایی در نظر خواهد گرفت.

وب سایت WABetaInfo می گوید استیکر هایی که با استفاده از این ویژگی نو مبتنی بر هوش مصنوعی فراوری می شوند، به راحتی قابل تشخیص هستند. درواقع این استیکر ها احتمالاً دارای واترمارک یا نشانه ای هستند که آن ها را از استیکر های دیگر قابل تشخیص می نماید.

منبع:وب سایت WABetaInfo

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2147

به "واتس اپ ظاهراً قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ ظاهراً قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید