واکنش فوتبالیست برزیلی به رابطه رونالدو با خواهرش!

به گزارش مجله پیامک مسعود، ماریو ژاردل فوتبالیست سابق درباره رابطه رونالدو با خواهرش صحبت کرد

واکنش فوتبالیست برزیلی به رابطه رونالدو با خواهرش!

فوتبالی: ماریو ژاردل بازیکن اسبق تیم ملی برزیل با گلوبو اسپورته مصاحبه جالبی داشت. این بازیکن که یک ماه پیش اعتراف نموده بود که در دوران فوتبالش به شدت درگیر مواد مخدر شده است و حالا نکات جالب دیگری بیان نموده است.

بازیکن اسبق تیم هایی نظیر گرمیو و پورتو به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی مجبور شد فوتبال را ترک کند و دچار استرس شد. این بازیکن اما حالا به زعم خودش در 45 سالگی تبدیل به یک انسان جدید شده است و قبول دارد که در بهترین لحظات دوران فوتبالش است.

ژاردل می گوید که پنج، شش ماه است که زندگی متفاوتی دارد ک هدر این جهت همسرش خیلی به او یاری نموده است و به زعم او از زندگی تیره نجات پیدا نموده است. او در حال حاضر ایجنت بازیکنان شده، فوتبال بازی می نماید، هر صبح به سالن بدنسازی می رود و کوشش می نماید تا روزهای از دست رفته زندگی خود را برگرداند.

مهاجم اسبق تیم ملی برزیل در شرح دوران فوتبالش می گوید که بهترین برزیلی تاریخ فوتبال پرتغال شده است و با یادآوری فصلش در اسپورتینگ گفت که زمانی هم تیمی رونالدو در تیم پرتغالی بوده است.

ژاردل از سویی خاطره جالبی در خصوص رابطه عاشقانه خواهرش با ستاره پرتغالی یوونتوس تعریف کرد و نوشت:خیلی ها دوست دارند در خصوص رونالدو صحبت کنم چرا که رابطه عاشقانه ای با خواهرم ژوردانا داشته است. این دو با هم رابطه داشتند. دوست داشتم رونالدو شوهر خواهرم گردد. اما نشد. در زندگی این چیزها رخ می دهند اما مسئله ای نیست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 194

به "واکنش فوتبالیست برزیلی به رابطه رونالدو با خواهرش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فوتبالیست برزیلی به رابطه رونالدو با خواهرش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید