پزشکان درمان اعتیاد در خراسان شمالی انگیزه ای برای کار کردن ندارند

به گزارش مجله پیامک مسعود، نماینده مرکز درمان اعتیاد خراسان شمالی گفت: پزشکان درمان اعتیاد در این استان دیگر انگیزه ای برای کار کردن در مراکز درمان اعتیاد ندارند.

پزشکان درمان اعتیاد در خراسان شمالی انگیزه ای برای کار کردن ندارند

از وبلاگ وردپرس دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر رامتین جهانگیری با اشاره به این که هزینه های درمان اعتیاد در مراکز درمان اعتیاد بسیار بالا رفته است، اضافه کرد: همین امر موجب شده تا فعالیت در این مراکز برای پزشکان درآمد چندانی به همراه نداشته باشند.

وی ادامه داد: اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد، مراکز درمان اعتیاد یکی پس از دیگری تعطیل می شوند و پزشکان درمان اعتیاد به سوی انجام فعالیت های دیگری همچون حوزه تغذیه، پوست و ... بروند.

جهانگیری با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مراکز نیز به علت بالا بودن هزینه ها و استرس کاری تعطیل شده اند، اظهارکرد: هزینه هایی همچون خرید دارو، پرداخت حقوق و بیمه، و ... در مراکز درمان اعتیاد بالا رفته اما تعرفه ای که مراکز درمان از بیماران اخذ می نمایند هیچ تغییری پیدا نکرده است.

  • هیچ دارویی از مراکز درمان اعتیاد استان خراسان شمالی خارج نمی گردد

وی بیان نمود: یکی دیگر از مشکلاتی که مراکز درمان اعتیاد با آن روبرو هستند، هجمه هایی که بعضی از رسانه ها و دستگاه ها به این مراکز بابت خروج دارو وارد می نمایند، است.

نماینده مرکز درمان اعتیاد خراسان شمالی تاکید نمود: در حال حاضر تمامی مراکز درمان اعتیاد تحت نظارت دستگاه های نظارتی مربوطه است و هیچ دارویی از این مراکز خارج نمی گردد.

وی توضیح داد: از سوی دیگر در حال حاضر ظرفیت مراکز اعتیاد از بیمار تکمیل است و بیمار صوری در این مرکز وجود ندارد که دارو خارج گردد.

جهانگیری درخواست کرد مراکز درمان اعتیاد را به علت اینکه خود بیمار، داروی خود را می فروشد و یا اینکه دارو از خارج کشور وارد و به صورت آزاد به فروش می رسد، زیر سوال برده نشوند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر درمان بیماران معتاد در این استان با استفاده از دارو انجام می گردد و مصرف تزریقی به صفر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 531

به "پزشکان درمان اعتیاد در خراسان شمالی انگیزه ای برای کار کردن ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان درمان اعتیاد در خراسان شمالی انگیزه ای برای کار کردن ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید