چه زمانی از زوج خارجی خط حمله پرسپولیس رونمایی می گردد؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگرچه لوکادیا طی هفته های اخیر فوق العاده ظاهر شده و به تنهایی بار خط حمله پرسپولیس و گلزنی این تیم را به دوش کشیده اما این سرانجام ماجرا نیست و یحیی هنوز یک مهاجم زهردار دیگر را در تیمش دارد که باید از او نیز بهره ببرد.

چه زمانی از زوج خارجی خط حمله پرسپولیس رونمایی می گردد؟

شیخ دیاباته دیگر مهاجم یحیی است که هنوز برای سرخ ها بازی نکرده است. او دو هفته قبل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و بلافاصله آی تی سی و کارت بازی اش نیز صادر شد تا مسئله ای برای همراهی پرسپولیس نداشته باشد اما با تصمیم یحیی نه تنها این بازیکن به میدان نرفت بلکه نامش حتی در فهرست 20 نفره پرسپولیس برای دو بازی با طرفدار و نفت مسجدسلیمان نیز دیده نشد.

به هرحال دوری طولانی مدت دیاباته از شرایط تمرینی و مسابقه باعث شده یحیی برای استفاده از او صبوری کند و حالا با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برترین فرصت آماده سازی در اختیار دیاباته قرار گرفته است.

به نظر می رسد دیاباته قرار است در هفته هفتم و در بازی با تراکتور به میدان برود تا بالاخره از زوج تماشایی لوکادیاباته (لوکادیا و دیاباته) در این بازی خانگی رونمایی گردد. مگر این که یحیی گل محمدی باز هم بخواهد با حضور این مهاجمان آماده تیمش را با همان سیستم یک مهاجمه به میدان بفرستد که البته بسیار بعید و دور از فکر است.

لازم به ذکر است هفته هفتم رقابت های لیگ برتر قرار است بعد از اردوی تیم ملی در اتریش برگزار گردد.

منبع: طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2004

به "چه زمانی از زوج خارجی خط حمله پرسپولیس رونمایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی از زوج خارجی خط حمله پرسپولیس رونمایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید