کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه شیراز 19 مهر راهی کربلا می شود

به گزارش مجله پیامک مسعود، معاون فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: ستاد اربعین دانشگاه شیراز امسال با توجه استقبال از سوی دانشجویان و دانشگاهیان 5 اتوبوس خانم و آقا 19 مهرماه راهی کربلا می کند.

کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه شیراز 19 مهر راهی کربلا می شود

علی حفیظی، معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به استقبال دانشجویان از حضور در کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین گفت: ستاد اربعین دانشگاه از چند گروه خودجوش دانشجویی تشکیل شده که در این زمینه با معاونت فرهنگی همکاری می کنند.

حفیظی اعلام کرد: ستاد اربعین دانشگاه شیراز امسال با توجه استقبال از سوی دانشجویان و دانشگاهیان 5 اتوبوس خانم و آقا در 19 مهر ماه راهی کربلا می کند.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز با اشاره به هزینه های سفر اربعین شرح داد: هزینه های داخلی اعم ازهزینه اتوبوس رفت و برگشت و غذا تا لب مرز با کمک خیرین و معاونت فرهنگی دانشگاه بوده است.

وی در ادامه گفت: با کمک خیرین دانشگاهی امسال حدود 15 نفر سفر اولی را راهی کربلا می کنیم و همچنین دانشگاه شیراز امسال مبلغی از هزینه های سفر کربلا دانشجویان راه تقبل کرده است.

حفیظی یادآور شد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین دانشگاه شیراز 5 پرستار همراه دارو حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 359

به "کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه شیراز 19 مهر راهی کربلا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه شیراز 19 مهر راهی کربلا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید