گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلیمی: فرق نمی کند من مدال طلا بگیرم یا سعید، پای ایران وسط است

به گزارش مجله پیامک مسعود، وزنه بردار فوق سنگین کشورمان کسب مدال طلا در آخرین دسته مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 را ضروری توصیف کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلیمی: فرق نمی کند من مدال طلا بگیرم یا سعید، پای ایران وسط است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خیلی ها از همین حالا روی مدال طلای بهداد سلیمی حساب باز نموده اند. از مردم قبل از سفر به جاکارتا که سوال می کردیم می گفتند:طلا و نقره سنگین وزن برای ایران است. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی دو طلایی کاروان خواهند بود. بهداد این روزها با جدیت در جاکارتا تمرین می نماید تا بتواند دل مردم را شاد کند. با بهداد در سالن تمرین در اندونزی حرف زدیم. نکته اینجاست که او و سعید کنار هم تمرین می کردند و دوربین های رسانه های مختلف خارجی بودند که برای فیلمبرداری از این دو پهلوان ایرانی به سراغ شان می آمدند.

او ابتدا درباره تمرینات خودش و آمادگی برای مسابقه می گوید: در ماه های گذشته و به خصوص در هفته های اخیر تمرینات خوبی را انجام داده ام. شرایط خوب است و باید ببینیم که در مسابقات چه پیش می آید. ما که تمرینات مان را انجام داده ایم و حالا منتظر هستیم تا رقابت ها شروع گردد.

از او سوال کردیم که مردم ایران دوست دارند که بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال طلا و نقره این رقابت ها را به دست بیاورند. به نظر خودت این اتفاق خواهد افتاد؟ که او این واکنش را نشان داد: مردم از ما توقع دارند. همواره نگاه ها روی سنگین وزن است. امیدوارم شرمسار مردم نشویم. ما کوشش می کنیم تا مدال بگیریم که رنگ آن طلایی باشد. هدف اصلی ما موفقیت ایران است. فرق زیادی هم نمی نماید من یا سعید طلا بگیریم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که مدال طلا و نقره برای ایران باشد. ما باید دل مردم را شاد کنیم و هم من، هم سعید و هم همه بچه ها هدفی غیر از این نخواهند داشت.

سلیمی درباره عملکرد کلی کاروان ورزشی ایران هم حرف زد و گفت: امیدوارم رکورد دوره قبل شکسته گردد و ورزشکاران سایر رشته ها هم بتوانند مدال های خوشرنگی را کسب نمایند.

سلیمی در سرانجام گفت: به نسبت جایی که هستیم شرایط خوب است.من نمی دانم که امکانات باید چطور باشد.در هر صورت اتاق خوب،امکانات خوب و شرایط غذایی شان هم که خوب است. در کل گله زیادی نیست. مگر چند روز اینجا هستیم؟ سالن تمرین ما نزدیک است،امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده اند. همه وسایل نو هستند و همین امکانات را خیلی ها ندارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 535

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلیمی: فرق نمی کند من مدال طلا بگیرم یا سعید، پای ایران وسط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلیمی: فرق نمی کند من مدال طلا بگیرم یا سعید، پای ایران وسط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید