گشت و گذار آخر هفته در دیدنی های اطراف تهران

به گزارش مجله پیامک مسعود، شما جزو کدام دسته یک از این دسته ها هستید؟ آخر هفته های خود را به استراحت می پردازید یا ترجیح می دهید سفرهای کوتاه انجام دهید و خارج از هیاهوی شهر باشید؟

گشت و گذار آخر هفته در دیدنی های اطراف تهران

این بار در گروه لوکس ویلا، ما به شما پیشنهاداتی خواهیم داد که جزو هرکدام از دسته های بالا باشید، بتوانید آخر هفته دلنشینی داشته باشید. ما به معرفی سه منطقه از تماشای های اطراف تهران خواهیم پرداخت که شما بتوانید هم از هیاهوی شهر دور شوید و هم با خیالی آسوده به استراحت بپردازید.

کردان را بشناسیم

یکی از منطقه ها ییلاقی اطراف تهران که در استان البرز واقع شده است، روستای زیبای کردان است. روستایی که می تواند انتخاب اول شما برای گشت وگذار آخر هفته در تماشای اطراف تهران باشد. روستای زیبای کردان با فاصله اندکی که با تهران دارد، آخر هفته ها میزبان مسافران بسیاری است.

لذت قدم زدن در کوچه باغ های کردان و تماشا منظره ها طبیعی چشم نواز می تواند از لذت های سفر آخر هفته شما باشد. کوچه باغ هایی که در تمام طول سال زیبا هستند. بهار پر از شکوفه، تابستانی پر میوه، پاییزی طلایی و نارنجی رنگ و زمستانی پوشیده شده از برف که جای جای این روستا می توانید آدم برفی های ساخته شده به وسیله بچه ها را ببینید. آدم برفی هایی که به آسمان خیره شده اند و ترس از حضور گرمای خورشید در چشمان آن ها دیده می گردد.

آب وهوای فوق العاده کردان در کنار منطقه ها تماشای آن باعث شده که جوانان و خانواده های بسیاری در پی اجاره ویلا در کردان باشند تا بتوانند انرژی از دست رفته در طول هفته را بازیابی نمایند.

زیبایی های کردان

روستای زیبای کردان علاوه بر طبیعت منحصربه فرد خود، دارای تماشای های تاریخی و تفریحی فراوانی است که در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

رود کردان

وجه تسمیه کردان از همین رود گرفته شده است. رودی که از ارتفاعات کهار سرریز شده و از بخش های ساوجبلاغ و نظرآباد عبور نموده و به کردان می رسد.

برج مقبره کردان

مکانی تاریخی که سنگ بنای آن از جنس آجر است. تاریخ شناسان زمان ساخت برج مقبره را به دوران سلجوقیان نسبت می دهند. کاربری برج مقبره برای تاریخ شناسان رمز و رازی ناشناخته است؛ اما حدس می زنند در این برج مقبره ای وجود داشته باشد.

باشگاه سوارکاری کردان

برای دوست داران اسب و ورزش اسب سواری، کردان می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. باشگاه اسب دوانی کردان با دارا بودن امکانات و تجهیزات تراز اول می تواند برترین گزینه شما دوست داران این ورزش هیجان انگیز باشد.

اجاره ویلا در کردان

ما در لوکس ویلا این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید با پرداخت هزینه ای کم از برترین کیفیت و خدمات بهره مند شوید.

ویلاهای کردان دارای امکانات رفاهی کامل هستند و از جمله پرطرفدارترین ویلاهای کردان می توان به ویلاهای استخردار کردان اشاره نمود که در پاییز و زمستان دارای آب گرم هستند تا همگان بتوانند در هر فصلی از سال از استخر ویلا استفاده نمایند. برای اجاره ویلا در کردان به وب سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

دماوند دیاری کهن در ایران زمین

دماوند را همگان با قله همواره پر برفش می شناسند. بلندترین قله ایران و کوهی آتش فشانی به قدمت تاریخ و نماد قدرت و استواری.شهر دماوند در کوهپایه های این قله قرار گرفته است. منطقه ای نزدیک به تهران و در شمال شرقی مرکز که آب وهوای معرکه اش و باغات میوه زیبایش از دلایل محبوبیت این شهر است.

برای ساکنین تهران که دوست دارند زمستانی پربرف را تجربه نمایند و روی برف ها قدم بزنند و از سفیدپوشی زمین ها و کوه ها و درختان لذت ببرند، دماوند می تواند یکی از برترین انتخاب ها باشد.

اقامتی کوهستانی در منطقه ای برفی به صرف یک لیوان چای می تواند یکی از خاطره انگیزترین قسمت های زندگی شما باشد.

در اینجا ما قصد داریم به معرفی منطقه ها تماشای دماوند بپردازیم و مقایسه را به شما عزیزان واگذار می کنیم تا با توجه به شرایط خود برترین تصمیم را برای آخر هفته های خود بگیرید. هر انتخابی که داشته باشید، لوکس ویلا برترین ویلاها در دماوند را در اختیار شما می گذارد.

تماشای های دماوند

دماوند در تمام طول سال زیبایی فوق العاده ای دارد. بهاری دلنشین، تابستانی خنک، پاییزی پر از درختان زرد و نارنجی و زمستانی پربرف و یک سفیدی بی خاتمه. نقطه به نقطه دماوند پر شده از جذابیت و زیبایی.

هواداران ورزش های زمستانی نیز از جذابیت های دماوند بی نصیب نخواهند بود. پیست اسکی آبعلی در نزدیکی دماوند قرار گرفته است که یکی از پیست های مطرح ایران است؛ پیستی با امکانات تفریحی کامل و کاملا استاندارد که پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

از دیگر منطقه ها تماشای دماوند می توان به دریاچه تار، چشمه های زیبای منطقه، غار رودافشان، چشمه اعلا و باغ های میوه این شهر اشاره نمود.

اجاره ویلا در دماوند

اقامتی رویایی در دماوند، لذت استخر آب گرم در این منطقه و در بین برف در فصل زمستان، ویلاهایی با چشم اندازی رو به کوه دماوند و با تمام امکانات رفاهی؛ همگی در کنار هم می توانند برترین آخر هفته شما را رقم بزنند. لوکس ویلا نیز در این راستا همراه شما است تا بتوانید برترین ویلا در دماوند را انتخاب کنید.

پیست اسکی شمشک

علاقه مندان به ورزش های زمستانی حتما با پیست اسکی شمشک آشنایی کامل دارند. پیست اسکی شمشک در 57 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار گرفته است. پیست اسکی شمشک در سال 1337 به بهره برداری رسید. پیست اسکی شمشک یکی از قدیمی ترین پیست های اسکی ایران و دومین پیست اسکی بین المللی ایران بعد از پیست دیزین است.

یکی از خدمات ویژه ای که پیست شمشک در اختیار اسکی بازان قرار داده است، راه اندازی پیست اسکی شبانه است که دوست داران این ورزش می توانند از ساعت 18 تا 22 در این پیست به ورزش دلخواه خود بپردازند.

امکانات پیست اسکی شمشک

پیست اسکی شمشک دارای تله کابین و تله سیژ برای دسترسی ورزشکاران به ورودی پیست است. بعلاوه اگر دوست دارید در این منطقه اقامت داشته باشید پیست اسکی دارای دو هتل و چهار رستوران است که پذیرای شما هستند. بعلاوه برای اقامتی راحت در منطقه شمشک و نزدیک به پیست می توانید از وب سایت لوکس ویلا برای اجاره ویلا در شمشک اقدام کنید. ویلاهای این منطقه دارای امکانات رفاهی و امنیت کامل هستند که راحتی اقامت شما را تضمین می نمایند.

منطقه شمشک به علت نزدیکی به تهران و بعلاوه آب وهوای بسیار مناسبی که دارد یکی از منطقه ها پرطرفدار و محبوب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است.

دسترسی به شمشک

برای دسترسی به منطقه شمشک کافی است وارد راستا فشم - میگون شوید و به روستای شمشک برسید. از آنجا تا پیست راهی نیست و شما به راحتی می توانید به پیست اسکی و بعلاوه سایر تفریحات این منطقه دسترسی داشته باشید.

اقامتی رویایی در شمشک

شما برای رزرو و اجاره ویلا در شمشک با کمترین قیمت و برترین کیفیت می توانید از سایت لوکس ویلا تماشا کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1860

به "گشت و گذار آخر هفته در دیدنی های اطراف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار آخر هفته در دیدنی های اطراف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید