گلکسی A52s هم اندروید 12 را دریافت کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سامسونگ در ادامه فرایند انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی های خود این به روزرسانی را برای گوشی میان رده گلکسی A52s هم عرضه کرد.

گلکسی A52s هم اندروید 12 را دریافت کرد

سامسونگ یکی از محدود شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی است که آپدیت های مربوط به سیستم عامل را به سرعت برای گوشی های خود عرضه می کند. البته سیاست شرکت کره ای در این زمینه همیشه اینطور نبوده است و یکی دو سالی است که تصمیم گرفته در زمینه آپدیت محصولاتش کمی بهتر عمل کند.

در نتیجه این سیاست درست بود که در حال حاضر در شرایطی که بسیاری از پرچم دارهای شرکت های رقیب هنوز پیروز به دریافت آپدیت اندروید 12 آن هم به صورت رسمی و بدون مشکل نشده اند، سامسونگ فرایند انتشار این آپدیت را برای میان رده های قدرتمند خود هم به سرانجام رساند و گلکسی A52s هم آخرین محصولی بود که این آپدیت را دریافت کرد.

چند روز قبل دیدیم که گلکسی A52 به عنوان اولین گوشی واجد شرایط (در بخش میان رده) برای دریافت اندروید 12، این آپدیت را به همراه رابط کاربری One UI 4.0 دریافت کرد. این در حالی بود که در بهترین حالت باید حدودا 1 ماه بعد شاهد عرضه این آپدیت برای گوشی یادشده می بودیم. به صورت کلی گلکسی A52 یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده سامسونگ هم به شمار میرود که با دریافت زودهنگام اندروید 12 این محبوبیت بیشتر هم خواهد شد.

فرایند انتشار آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 برای گوشی های سامسونگ با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است. حالا که گلکسی A52s به عنوان آخرین میان رده نو این آپدیت را دریافت کرد، انتظار داریم به زودی شاهد انتشار آن برای گوشی های میان رده قدیمی تر و همچنین گوشی های اقتصادی هم باشیم.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s در حال حاضر برای کاربران این شرکت در کشور کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است و شماره بیلد آن هم A528NKSS1BUL7 است. این آپدیت به همراه خود، به روزرسانی امنیتی ماه دسامبر 2021 را هم به همراه دارد.

قطعا این آپدیت به زودی برای کاربران کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد چرا که سامسونگ فرایند انتشار آن را آغاز کرده است. بنابراین اگر گلکسی A52s شما هنوز پیروز به دریافت این به روزرسانی نشده، نگران نباشید. قطعا طی روزهای آینده، اعلان مربوط به آپدیت یادشده را دریافت خواهید کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1842

به "گلکسی A52s هم اندروید 12 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A52s هم اندروید 12 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید