گوشی های سری Redmi K50 با وای فای تازه

به گزارش مجله پیامک مسعود، با نزدیک تر شدن به رویداد معرفی پرچم دار Redmi در این پنجشنبه (26 اسفند)، این شرکت در هفته گذشته بعضی از مشخصات و طراحی سری Redmi K50 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشت.

گوشی های سری Redmi K50 با وای فای تازه

به گزارش خبرنگاران، مدیر عامل ردمی، Lu Weibing، شخصا تیزر نوی از Redmi K50 را منتشر نموده است. این تیزر شامل دو ویژگی است که برای کاربران گوشی های هوشمند عصر مدرن بسیار مهم و حیاتی است. یکی از این ویژگی ها، قابلیت اتصال و دیگری قابلیت های صوتی است.

از قابلیت های اتصال آغاز کنیم. مدیرعامل ردمی، Lu Weibing، اشاره می نماید که سری Redmi K50 دارای وای فای 6 است. این وای فای 160 مگاهرتزی، نوتر و بهتر از وای فای 5 خواهد بود. حتی گفته می گردد سرعت اینترنت با وای فای 6 دو برابر وای فای 5 خواهد بود. یکی دیگر از پیشرفت ها در زمینه اتصال این است که Redmi K50 اکنون از عملیات موازی وای فای و بلوتوث پشتیبانی می نماید. لو در این پست بعلاوه اشاره می نماید که این ویژگی نو برای گیمر ها مفید است، زیرا اکنون می توانند با هدست های بلوتوث بدون نگرانی از تاخیر اینترنت به وسیله WiFi بازی نمایند. قابلیت اتصال این دستگاه نو به این شکل است که عملیات موازی وای فای و بلوتوث باعث ایجاد تداخل نمی گردد.

نکته برجسته بعدی سری Redmi K50 بهبود ویژگی های صوتی به وسیله پشتیبانی از Dolby Atmos است. سری Redmi K50 از بلندگو های استریو Dolby Atmos برای تجربه صدایی لذت بخش تر در فضای اتاق بهره می برد. به جز این ویژگی، این گوشی نو دارای صدای Hi-Res به وسیله USB-C و Hi-Res Wireless است تا تجربه صوتی غنی تری را برای کسانی که ترجیح می دهند با استفاده از هدفون های سیمی یا بی سیم در صدا غوطه ور شوند، ارائه می نماید.

شرکت Redmi در حال برنامه ریزی برای عرضه سری Redmi K50 در پنجشنبه پیش رو است. دراوایل این هفته این شرکت قبلاً تأیید نموده بود که ردمی اولین شرکتی است که دستگاه های تلفن همراه خود را با پردازنده های MediaTek Dimensity 8100 و Dimensity 9000 عرضه می نماید. گفته می گردد این پردازنده ها در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200، عملکردی پیشگامانه ای ارائه می دهند.

برای اطلاع از مشخصات بیشتر و دقیق تر در خصوص سری Redmi K50 می بایست تا پنچ شنبه (26 اسفند) منتظر بمانیم تا رویداد معرفی این سری به وسیله شرکت ردمی انجام گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1948

به "گوشی های سری Redmi K50 با وای فای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری Redmi K50 با وای فای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید