2 خانه صنایع دستی در مازندران راه اندازی خواهد شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، از راه اندازی دو خانه صنایع دستی با موضوع هنرهای چوب و سفال در استان اطلاع داد.

2 خانه صنایع دستی در مازندران راه اندازی خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی و تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه، امروز پنجشنبه 22 اسفند 98، با اشاره به اهمیت رونق صنایع دستی در استان گفت: در راستای حمایت از فراوریات و فراوری کنندگان صنایع دستی و به منظور ارائه خدمات تخصصی درجهت ارتقای شرایط صنایع دستی استان دو خانه صنایع دستی در شهرستان های ساری و آمل راه اندازی خواهد شد.

او با اشاره استقبال هنرمندان از این اماکن گفت: خانه روحانی در ساری با موضوع سفال و خانه شفاهی آمل با موضوع هنرهای چوبی به طور خاص لاک تراشی، به زودی راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت توسعه صنایع دستی، تبلیغات و ایجاد انگیزه در جوانان استان گفت: در این خانه ها بخش هایی همچون، کارگاه صنایع دستی، آموزش، و نمایشگاه با رویکرد فروش فراوریات خاص منطقه در نظر گرفته شده است.

فرزانه با اشاره به بستر سازی جهت افزایش فراوریات صنایع دستی در استان، گفت: ایجاد زمینه کارآفرینی، یاری به اقتصاد محلی مبنی بر نوآوری، فراوری و توسعه محصولات از دیگر اهداف راه اندازی این خانه ها خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 674

به "2 خانه صنایع دستی در مازندران راه اندازی خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "2 خانه صنایع دستی در مازندران راه اندازی خواهد شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 خانه صنایع دستی در مازندران راه اندازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید