2300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش واگذار شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران: 2300 واحد مسکونی در شهرک چیتگر تهران در مراسمی با حضور تعدادی از فرماندهان ارتش و رئیس بنیاد تعاون ارتش تحویل کارکنان این نیرو شد.

2300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش واگذار شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرنگاران، 2300 واحد مسکونی در شهرک چیتگر تهران طی مراسمی صبح امروز با حضور تعدادی از فرماندهان ارتش تحویل کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

در مراسم امروز امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار عباس محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس حضور داشتند.

دریادار محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه یاری به تامین مسکن برای کارکنان ارتش از وظایف بنیاد تعاون است، گفت: سال جاری برنامه ما این بود که در مجموعه معاونت مسکن تا حدود 10 هزار واحد مسکونی به وسیله وام طرح حکمت و همچنین استفاده از ظرفیت های دیگر به کارکنان ارتش معرفی گردد تا بتوانیم حجم بالای کارکنان ارتش را تحت حمایت مسکن قرار دهیم.

وی اضافه نمود: در همین زمینه موسسه مسکن سازان یاری فراوانی به ما کردند. البته سیاست کلی بنیاد حرکت به سمت حمایت از تعاونی ها در جهت ساخت و ساز است و این هدف را دنبال می کنیم.

رئیس بنیاد تعاون ارتش با بیان اینکه در سال 91، 700 واحد مسکونی، در سال 92، 1200 واحد و سال جاری 2300 واحد مسکونی را تحویل کارکنان ارتش داده ایم، گفت: این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق همکاران ما در این حوزه است.

دریادار محتاج اضافه نمود: مطالبه ما بیش از مجموعه حاضر بود ولی به هر حال الزاماتی در حوزه ساخت و ساز بود که محدودیت هایی را برای ما ایجاد می کرد؛ 10 درصد از مجموعه چیتگر تحت فضای اشغال مسکونی قرار گرفته و مابقی اختصاص به فضای باز دارد. ارتش در این منطقه اختیار 600 هکتار زمین را دارد که 130 هکتار را در اختیار بنیاد تعاون داده اند و بقیه در خدمت فضای باز است که البته 10 درصد از این 130 هکتار را اشغال نموده ایم و بقیه اختصاص به معابر و فضای سبز دارد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم قضاوت نادرستی از ساخت و سازهای مجموعه های نیروهای مسلح و به خصوص ارتش در تهران نگردد، گفت: ما تمامی اصول شهرسازی را رعایت کردیم و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 783

به "2300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید