افتتاح خانه شماره 3 تنیس روی میز استان تهران

به گزارش مجله پیامک مسعود، مراسم افتتاحیه خانه شماره 3 هیئت تنیس روی میز استان تهران با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مسئولان آموزش و پرورش برگزار گردید.

افتتاح خانه شماره 3 تنیس روی میز استان تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت هیئت تنیس روی میز استان تهران، در افتتاح خانه شماره 3 هیئت تنیس روی میز استان تهران، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران، حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، محمدی معاون تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران، میربابایی نایب رئیس بانوان هیئت تهران و تعدادی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

مهرداد علیقارداشی در این مراسم گفت: افتتاح این سالن باعث افتخار ما است و امیدواریم استعدادهای زیادی در این سالن کشف و شکوفا شوند. همچنین امیدواریم تنیس روی میز تهران و همچنین ایران با یاری های آقای صابری رئیس هیئت روزهای خوبی در پیش داشته باشد و افتخارات زیادی کسب گردد.

در ادامه حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران با اشاره به نقش پررنگ آموزش و پرورش در توسعه تنیس روی میز پایتخت گفت: از زمان حضور در هیئت همیشه کوشش نموده ایم تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم و بر همین اساس نیز اقدامات موثری در جذب مشارکت ها و افتتاح خانه های تنیس روی میز نموده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه خانه تخصصی و 60 باشگاه خصوصی زیر نظر هیئت تنیس روی میز استان تهران فعالیت می نمایند و کوشش داریم با یاری دوستان و سایر مسئولان و نهادها بتوانیم شاهد افزایش کمیت و کیفیت باشگاه ها باشیم. همه این فعالیت ها بدون یاری بخش خصوصی امکان پذیر نیست و باید کوشش کنیم از این پتانسیل این بخش بیش از گذشته بهره ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1369

به "افتتاح خانه شماره 3 تنیس روی میز استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خانه شماره 3 تنیس روی میز استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید