این دختر با قلبش غذا می خورد!

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران: یک دختر نوجوان به علت ابتلا به یک بیماری نادر نمی تواند غذا بخورد، زیرا بدنش به طور کامل توانایی هضم غذا را از دست داده است.

این دختر با قلبش غذا می خورد!

امی نولز در اثر ابتلا به بیماری CNID مجبور است 12 ساعت در طول شبانه روز روی تخت بخوابد تا به وسیله لوله ای که به قلبش متصل شده، مواد غذایی وارد جریان خونش گردد. این بیماری کاملا پزشکان را شگفت زده نموده است و متاسفانه هیچ راهی هم برای درمان آن وجود ندارد.

هر زمان که این دستگاه تغذیه عجیب به بدن امی وصل می گردد، خطرات زیادی او را تهدید می نماید؛ او ممکن است دچار عفونت گردد، کلیه اش از کار بیفتد یا سمومی وارد جریان خونش گردد. امی در این باره می گوید: سخت ترین بخش از بیماری من این است که نمی توانم غذا بخورم، این در حالی است که من به شدت به خوردن غذاهای متنوع علاقه دارم. هنوز هم برای پدر و مادرم آشپزی می کنم و همراه با آنها به رستوران های مختلف می روم اما حتی نمی توانم یک لقمه از این غذاها را بخورم.

امی از زمان کودکی با گوارش غذا مشکل داشت. زمانی که به 11سالگی رسید، شرایط او بدتر شد تا اینکه در نهایت پزشکان مجبور شدند روده عظیم این دختر را که کاملا از کار افتاده بود از بدنش خارج نمایند.

شرایط امی به قدری بد شد که او به مدت 9ماه کامل در بیمارستان بسر برد. در نهایت پزشکان به این نتیجه رسیدند که این دختر باید همیشه یک کوله پشتی با خود حمل کند که در آن چند سرم غذایی وجود دارد. او باید هر روز 12ساعت این سرم ها را به لوله ای که به قلبش متصل است، وارد کند تا مواد غذایی مورد احتیاج وارد بدنش گردد.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1620

به "این دختر با قلبش غذا می خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دختر با قلبش غذا می خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید