بازسازی کماندوز 3 هفته آینده برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد (بازسازی منزل)

به گزارش مجله پیامک مسعود، ریمستر بازی کماندو ها 3 هفته آینده عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول های نسل 8، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترسی خواهد بود. کاربران کنسول های نسل نهمی با استفاده از قابلیت اجرای عناوین قدیمی روی سیستم نو (Backwards Compatibility) می توانند کماندوها 3 را تجربه نمایند. همینطور اینکه این بازی روی سرویس گیم پس (Game Pass) هم قرار خواهد گرفت.

بازسازی کماندوز 3 هفته آینده برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد (بازسازی منزل)

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در بازی کماندوها 3 شما در دوران جنگ دنیای دوم قرار دارید. مسئولیت شما هم این است که ارتش اروپا را مدیریت نموده و در برابر آلمان نازی پیروز شوید. مبارزات موجود در این بازی واقعی بوده و به نوعی تاریخ را به شما بیان می نماید. به همین علت در عین دشواری بازی کماندوها 3 جنبه آموزشی هم داشته و تجربه لذت بخشی را به شما ارائه خواهد داد.

ریمستر کماندوها 3 به طور کلی از لحاظ گیم پلی و گرافیک بهبود زیادی داشته است. درست است که این بازی همچنان نسخه رسمی نسل 9 را ندارد ولی با اینحال پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته است. انیمیشن ها و مدل های سه بعدی بازی به طور کامل از نو طراحی شده تا بازیکنان حس نکنند با یک عنوان قدیمی روبرو هستند.

از طرفی رابط کاربری بازی نیز نسبت به قبل بهبود زیادی داشته است. کماندوها 3 دارای یک بخش آموزشی بوده تا شما با اساس کار بازی آشنا شوید. یکی از قسمت های جالب بازی بخش آنلاین آن است. حال شما می توانید به همراه دوستان یا افراد دیگر به مبارزه با یکدیگر بپردازید. این باعث می گردد تا کماندوها 3 از همواره مجذوب کننده تر بگردد.

در این چند سال اخیر ما کمتر شاهد عناوین خوب استراتژی بودیم. به نوعی تمرکز سازندگان دیگر روی این سبک نبوده و در عوض بیشتر به سبک دنیا باز اهمیت می دهند. در دهه 2000 میلادی شرایط اینگونه نبود. در این دهه عناوین استراتژی هواداران بسیار زیادی داشته و به همین علت بازی های خیلی خوبی در این دوران ساخته شدند. نکته مثبت این ماجرا این است که ما شاهد بازسازی این عناوین قدیمی بوده و می توانیم دوباره آن ها را تجربه کنیم.

ریمستر بازی کماندو ها 3 در تاریخ 7 شهریور عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1991

به "بازسازی کماندوز 3 هفته آینده برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد (بازسازی منزل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی کماندوز 3 هفته آینده برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد (بازسازی منزل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید