برخورد احساسی نیمار با مسی در بازگشت به پاریس

به گزارش مجله پیامک مسعود، لیونل مسی روز چهارشنبه به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشت و کل تیم و کارکنان هنگام ورود او را تشویق کردند و قدردانی خود را از قهرمان نو جام جهانی نشان دادند.

برخورد احساسی نیمار با مسی در بازگشت به پاریس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، نزدیک ترین دوست مسی در تیم پاری سن ژرمن، نیمار جونیور، مهاجم سابق بارسلوناست و این دو پس از بازگشت مسی از جام دنیای همدیگر را در آغوش گرفتند.

پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می گردد و در حالی که می گوید قهرمان دنیا کجاست، به سمت مسی می رود و او را در آغوش می گیرد.

ستاره آرژانتینی در حساب اینستاگرام خود نوشت: از هم تیمی هایم و همه کسانی که در باشگاه از من استقبال کردند بسیار متشکرم. ما حالا بازگشته ایم و مشتاقانه منتظر ادامه تحقق اهداف این فصل هستیم.

مسی احتمالا در 11 ژانویه بازی هایش را آغاز می نماید. مسی و پاری سن ژرمن 6 بازی (سه بازی در خانه و سه بازی خارج از خانه) خواهند داشت تا در برترین شرایط برای آغاز مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به میدان بروند.

بازی رفت 14 فوریه در پاریس و بازی برگشت 8 مارس در آلمان برگزار می گردد.

جام دنیای 2022 در قطر برای نیمار با اشک های او به سرانجام رسید، زیرا تیم برزیلی او به طرز شگفت انگیزی در یک چهارم نهایی به وسیله تیم کرواسی در ضربات پنالتی حذف شد.

اگر آن ها آن بازی را می بردند، در نیمه نهایی به مصاف آرژانتین می رفتند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2058

به "برخورد احساسی نیمار با مسی در بازگشت به پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد احساسی نیمار با مسی در بازگشت به پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید