برد مقابل پیکان برایمان مهم بود، باخت به بحرین را جبران می کنیم

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان با اشاره به برد پرسپولیس مقابل پیکان به رادیو تهران گفت: پرسپولیس اسکلت خود را حفظ کرده است و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه کرده. خدا را شکر بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم و سه امتیاز را از آن خود کردیم. ان شاءالله این روند ادامه دار باشد.

برد مقابل پیکان برایمان مهم بود، باخت به بحرین را جبران می کنیم

مدافع پرسپولیس درباره نوسان این تیم و انتقاد بعضی از پیشکسوتان تاکید کرد: آقای کالدرون (سرمربی پرسپولیس) تازه به ایران آمده و باید فرصت بیشتری به او بدهیم تا نتیجه اش را بگیریم. یکسری نوسانات بود. با تیم های سختی بازی داشتیم. همه تیم ها سخت هستند ولی تیم هایی که روبروی ما بودند الان جزو سه تیم اول جدول هستند. کالدرون به فرصت نیاز دارد تا بیشتر با تیم و فضای ایران آشنا شود. سه امتیاز بازی با پیکان خیلی برایمان مهم بود که به جدول برگردیم.

کنعانی زادگان درباره نیمکت نشینی سیدجلال حسینی و بازی کردن وی در دقایق خاتمهی نیمه دوم، تاکید کرد: آقاسید یکی از اسطوره های تیم ما است. از زمانی که به تیم ملی اضافه شدم، سیدجلال بود و تجربه زیادی از او یاد گرفته ام چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس. حتی قبلا و در دورانی که علی کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان در پرسپولیس بودند، از آن موقع خیلی چیزها از سیدجلال یادگرفتم. خوشحالم که او شرایط بازی کردن پیدا کرده است. از بازی کنار سیدجلال لذت بردم. فرقی نمی کند چه کسی برای پرسپولیس بازی می کند؛ مهم موفقیت پرسپولیس است.

مدافع تیم ملی درباره باخت ایران مقابل بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 شرح داد: قبل از شروع مسابقه بحرینی ها به سرود ملی کشورمان توهین کردند. این برایمان سخت بود و باید داخل زمین به آنها توانایی خود را ثابت می کردیم. شرایط طوری پیش رفت که مالکیت توپ دست ما بود ولی آنقدر جو و شرایط آب و هوایی آنجا بد بود که روی یک اتفاق به ما گل زدند. بعد از آن هم سوار بازی شدیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

کنعانی زادگان ادامه داد: در بازی با عراق باید صد درصد برنده باشیم. بازی های برگشت برای ما آسانتر می شود چون سه دیدار خانگی خواهیم داشت. دوست داریم در بازی برگشت با بحرین هواداران بیایند و به خاطر توهینی که به تیم سرود ملی کشورمان کردند، پشت تیم باشند تا با نتیجه خیلی خوب بازی را ببریم.

وی در خاتمه درباره حضور گابریل کالدرون در مجموعه ورزشی انقلاب و گلف بازی کردن سرمربی پرسپولیس گفت: آقای کالدرون آدم بسیار پرانرژی است. او از ساعت 7 صبح باشگاه است و خودش تمرینات هوازی می کند. او زودتر از ما سر تمرین حاضر می شود. برایم جالب است که اگر ساعت 10 تمرین داشته باشیم، آقای کالدرون ساعت 7 یا 8 خودش تمرین می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 411

به "برد مقابل پیکان برایمان مهم بود، باخت به بحرین را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد مقابل پیکان برایمان مهم بود، باخت به بحرین را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید