برنامه بنیاد ملی نخبگان برای افزایش اثرگذاری نخبگان در جامعه

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد ملی نخبگان؛ نشست امضای تفاهم نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد، در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار گردید.

برنامه بنیاد ملی نخبگان برای افزایش اثرگذاری نخبگان در جامعه

در این نشست، ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان نیز با بیان اینکه در روینمودهای اخیر، بنیاد ملی نخبگان تمام امکانات خود را برای حضور نخبگان در حل مسائل کشور به کار گرفته است، گفت: این بنیاد کوشش دارد از این راه اثرگذاری نخبگان در جامعه را حداکثری کند.

وی اضافه کرد: در دیدارهای اخیر نخبگان با رهبری نیز همیشه ایشان به حل مسائل کشور به وسیله نخبگان تاکید داشتند. این انتظار به خوبی نشان می دهد که کشور در روند شناسایی و توانمندسازی نخبگان عملکرد مطلوبی داشته است.

باقری مقدم با بیان اینکه ارتش فعالیت های علمی و فناوری بسیاری دارد، ادامه داد: دستاوردهای فناورانه ارتش به علت حضور فعال نخبگان ارتشی در حوزه های علمی و فناوری است. با توجه به ظرفیت های موجود در ارتش می توان اذعان کرد که این نهاد فضایی مناسب برای فعالیت و اثرگذاری نخبگان است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان نه تنها در حوزه های مهندسی، بلکه در حوزه های دیگر مانند علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی، مدیریت، حکمرانی و کارآفرین نیز فعالیت های خود را شروع نموده است تا اثرگذاری نخبگان در جامعه بیشینه و بهینه باشد. امضای این تفاهم نامه نیز با همین هدف و به منظور توسعه زمینه همکاری و تعامل ارتش صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2076

به "برنامه بنیاد ملی نخبگان برای افزایش اثرگذاری نخبگان در جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بنیاد ملی نخبگان برای افزایش اثرگذاری نخبگان در جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید