تاثیر گذاری تراول اینفلوئنسر ها در صنعت گردشگری!

به گزارش مجله پیامک مسعود، اینفلوئنسر ها در شبکه های اجتماعی به شدت روش برندهای تجاری را تغییر داده اند. آنها به طور پیوسته رشد نموده و تأثیرات عظیمی بر نحوه درک مخاطبان از برندها و مصرف محصولات دارند. یک پیغام منتشر شده به وسیله یک اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی، می تواند منجر به توسعه تصاعدی یک برند گردد.

تاثیر گذاری تراول اینفلوئنسر ها در صنعت گردشگری!

پس آیا تا به امروز به این فکر نموده اید که از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تقویت برند خود بهره ببرید؟ در این مقاله، قصد داریم شرح دهیم که اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و اینفلوئنسرها در کجای صنعت گردشگری قرار گرفته است. با خبرنگاران همراه باشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

ما در دوره ای دیجیتالی زندگی می کنیم که همه جنبه های زندگی ما تحت تأثیر فناوری است. البته تجارت و مارکتینگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به این ترتیب، موفقیت در تجارت بدون یاری به بازاریابی دیجیتال غیرممکن است. رسانه های اجتماعی یکی از این فناوری های دیجیتالی هستند و شاید بیشترین جستجو در میان آنها باشد. حدود 50 درصد از مردم دنیا در یکی از شبکه های اجتماعی حساب کاربری فعالی دارند. این امر فرصتی بی نظیر برای ایجاد هویت برند و افزایش فروش خود را برای مشاغل فراهم نموده است.

با این حال، بازاریابی در شبکه های اجتماعی کار چندان ساده ای نیست. شما باید یک استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی با اهداف هوشمند ایجاد کنید تا فالوورهای خود را بدست آورید و آنها را به صفحه فروش راهنمایی کنید. تعداد انگشت شماری از تکنیک ها وجود دارند که به برند ها یاری می نمایند تا آگاهی خود را افزایش دهند و به بازده بالایی از سرمایه (که به ROI معروف است) برسند. در این میان اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار متفاوت و موثر است.

اهمیت بازاریابی تاثیرگذار

بسیاری از برند ها سعی می نمایند تا با اینفلوئنسرها همکاری نمایند. رسانه های اجتماعی این فرصت را برای همه فراهم نموده است تا توجه اجتماعی را جلب نموده و به معروفیت برسند. تعداد بی شماری از کاربران شبکه های اجتماعی وجود دارند که کوشش می نمایند در یک زمینه خاص و متفاوتی ظاهر شوند تا کوشش نمایند فالوورهای بیشتری به دست آورند.

از طرف دیگر، برند ها و بازاریاب ها استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ را آسان و ارزان دانسته اند. بسیاری از آنها ROI قابل توجهی را برای فعالیت های تأثیرگذار گزارش نموده اند. بنابراین، در دهه اخیر بازار سودآوری برای اینفلوئنسرها پدید آمده است. اینفلوئنسرها در هسته اصلی این تجارت میلیارد تومانی قرار دارند و بسیاری از برند ها کوشش می نمایند تا آنها را مدافع شرکت خود نمایند.

اینفلوئنسر مارکتینگ گردشگری چیست؟

صنعت گردشگری یکی از آن دسته از بازارهایی است که به شدت تحت تأثیر اینفلوئنسر مارکتینگ قرار گرفته است. به طور خاص اینستاگرام، نقشی اساسی در این فرایند بازی می نماید و به همین علت مورد توجه افراد اینفلوئنسر و صاحبان مشاغل قرار گرفته است. انواع ویژگی های مبتنی بر چندرسانه ای بودن اینستاگرام مانند پست ها، استوری ها، لایو و IGTV آن را در میان گزینه های مختلف بی نظیر نموده است.

این اینفلوئنسرها محتوای سفر را برای الهام بخشیدن به کاربران برای سفر به مکانی که پیشنهاد می نمایند، ارائه می دهند. از طرف دیگر، صاحبان تورها و سایر مشاغل مرتبط با سفر سعی می نمایند با اینفلوئنسرها همکاری نموده تا تأثیر آنها را جلب نمایند. برای دانستن اینکه مسافرت و گردشگری از نظر کاربران اجتماعی چقدر مهم می باشد، خوب است به مشخصات بعضی از افراد اینفلوئنسر در بخش گردشگری نگاهی کنید.

تأثیر اینفلوئنسرها در صنعت گردشگری

قدرت رسانه های اجتماعی در اینفلوئنسرها، پتانسیل آنها در ایجاد یا شکستن یک هویت تجاری نشان داده است. طبیعی بوده که صنعت گردشگری و دنیاگردی به سمت اینفلوئنسر مارکتینگ گرایش پیدا نمایند. امروزه برند های مسافرتی آغاز به اعتماد به نفوذ در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود نموده اند.

این اینفلوئنسرها در سفرهای معروف خود به مقصدهای سراسر دنیا، محتواهایی تهیه می نمایند که فقط به این ترتیب آنها می توانند تصاویری از تجربیات خود را در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارند. یک هشتگ منفرد بر روی عکس می تواند از لحاظ تعامل با یک برند، تأثیر گسترده ای داشته باشد. اینفلوئنسرها افراد مشهور یا افرادی هستند که از قبل شرایط خاصی دارند، به عنوان مثال آنها دارای یک جامعه آنلاین بزرگ هستند، به ویژه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام.

آنها دانش لازم را در تجارت مربوطه خود دارند. اینفلوئنسرها برای ایجاد اعتبار بالاتر نسبت به ابزارهای تبلیغاتی سنتی، ابراز همدردی و اصالت را به همراه دارند. علاوه بر این، به اصطلاح فالوورهای آنها نیز رابطه شخصی با اینفلوئنسرها برقرار می نمایند. به علاوه، اینفلوئنسرها به طور مستقل کار نموده و می توانند سفیر یک برند یا محصول باشند. آنها به محصولات شخصی جلوه می دهند، ویروسی ایجاد می نمایند و به خریداران بالقوه این امید را می دهند که هر آنچه آنها تبلیغ می نمایند را می توانند خریداری نمایند.

نکاتی برای اینفلوئنسر مارکتینگ در صنعت گردشگری

درست مثل هر شغل دیگری، اینفلوئنسر مارکتینگ نیز تکنیک های خاص خود را دارد. صاحبان مشاغل و اینفلوئنسرها باید از پیغام خود مراقبت و آگاهی داشته باشند. مسئولیت داشتن در برابر آنچه می گویید و پیشنهاد می کنید، اولین و مهم ترین چیزی است که باید در یک کمپین تأثیرگذار به خاطر بسپارید.

در زیر چندین نکته دیگر وجود دارند که می توانند به تقویت اینفلوئنسر مارکتینگ در گردشگری یاری نمایند.

محتوای آموزنده از اهمیت بالاتری برخوردار است

اینفلوئنسر مارکتینگ معرفی اهداف ناشناخته با معرفی آنها به افکار عمومی است. این یک فرایند بی سابقه در طول تاریخ سفر بوده که در آن همه در دنیا می توانند تنظیمات سفر خود را پخش نمایند. اگر می خواهید به عنوان یک اینفلوئنسر در بخش گردشگری به معروفیت برسید، باید چیز نوی در اختیار کاربران اجتماعی قرار دهید. شما باید محتوای مجذوب کنندهی در خصوص گشت و گذار در مکآنهای کم شناخته ایجاد کنید و کاربران اجتماعی را ترغیب کنید تا این مقاصد نو را برای خود کشف نمایند. اطلاعات نوی درباره منطقه ها مختلف در اختیار آنها قرار دهید و در این زمینه متخصص شوید.

مضامین اینستاگرام برای اینفلوئنسرهای صنعت گردشگری معجزه می نمایند

موضوعات گردشگری اینستاگرام اخیراً مورد توجه بسیاری از کاربران اجتماعی به ویژه اینفلوئنسرها قرار گرفته است. یک موضوع باعث می گردد خوراک شما از لحاظ رنگ، محتوا و چیدمان شیک باشد.

اینفلوئنسرهای صنعت گردشگری بیش از سایر کاربران به تصاویر زیبا نیاز دارند،زیرا باید با نگاه اول توجه بازدیدنمایندگان را به خود جلب نمایند. یک فید سازگار و مجذوب کننده از نظر بصری در اینستاگرام قطعاً کاربران اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و فالوورها را افزایش می دهد. بنابراین، سعی کنید سبک خاصی را برای خود تعریف نموده و از آن در همه پست ها بهره ببرید.

تعامل (Engagement) ضروری است

جدا از محتوای خوب و ظاهری شیک، شما به یک رابطه محبت آمیز با فالوورهایتان نیاز دارید. بخاطر داشته باشید که این رسانه ای اجتماعی است و فقط برای تجارت نیست. اطمینان حاصل نموده که از نظر فالوورها خیلی تبلیغاتی نیستید زیرا آنها ممکن است از تبلیغات زیاد شما خسته شوند و این باعث عدم اعتبار شما می گردد.

با فالوورهای خود تعامل داشته و از کامنت ها و بازخورد آنها در پست های خود بهره ببرید. برای صرفه جویی در وقت و دریافت تعاملات بیشتر، محتوای فراوری شده به وسیله کاربر را به اشتراک بگذارید.

تجمل گرایی یک فرایند است

تجمل گرایی در سراسر دنیا به طرز وحشیانه ای در حال رشد است. صنعت گردشگری نیز مطمئناً از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از افراد تمایل دارند تعطیلات خود را در ویلاهای گران قیمت یا هتل های لوکس سپری نمایند.

جستجوی تجربیات لوکس نیز در رسانه های اجتماعی رو به رشد است. بنابراین، ارائه این نوع محتوا، توجه بسیاری از کاربران اجتماعی را به خود جلب می نماید. اگرچه این می تواند کمی گران باشد، اما اگر می خواهید حداکثر مواجهه با این بازار خاص را داشته باشید، شما چاره ای جز تبلیغ ندارید.

همه چیز در خصوص اعتماد و اصالت است

اینفلوئنسر مارکتینگ نمی تواند کارساز باشد، مگر اینکه به کاربران اجتماعی این باور را بدهید که کمپین شما معتبر است، هرچه طبیعی تر، بهتر. با توجه به گزارش های زیادی در خصوص کلاهبرداری در اینفلوئنسر مارکتینگ، شما باید در استراتژی های خود مراقب باشید. جلب اعتماد کاربران اجتماعی، مهم ترین وظیفه ای است که شما باید در طی هر فعالیت از آن مراقبت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1997

به "تاثیر گذاری تراول اینفلوئنسر ها در صنعت گردشگری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر گذاری تراول اینفلوئنسر ها در صنعت گردشگری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید