ترامپ برنامه سفر 7 روزه نانسی پلوسی به کشورهای خارجی را لغو کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، یک روز پس از آنکه نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ را با احتمالِ لغو سخنرانی سالانه رئیس جمهور در خصوص وضعیت کشور تهدید کرد، رئیس جمهور آمریکا نیز با استناد به تداوم تعطیلی دولت فدرال برنامه سفر پلوسی به سه کشور بلژیک، مصر و افغانستان را لغو کرد.

ترامپ برنامه سفر 7 روزه نانسی پلوسی به کشورهای خارجی را لغو کرد

ترامپ در نامه ای خطاب به نانسی پلوسی که در اختیار مطبوعات و رسانه ها نهاده شد، نوشت: به دلیل تعطیلی [دولت فدرال]، متأسفم که به اطلاع شما برسانم سفرتان به بروکسل، مصر و افغانستان به زمان دیگری موکول شده است. زمانی که این تعطیلی به انتها برسد، ما بار دیگر این سفر هفت روزه را برنامه ریزی می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با لحنی طعنه آمیز اضافه نمود: البته اگر تمایل داشته باشید که با پرواز اکونومی (درجه دو) سفر کنید، این مطمئناً امتیاز ویژه ای برای شما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فاکس نیوز، پرواز پلوسی قرار بود رأس ساعت 3 بعدازظهر به وقت محلی انجام گردد؛ این در حالی است که کاخ سفید این نامه را حدود ساعت 2 بعدازظهر (یک ساعت پیش از آن) منتشر کرد.

در ادامه، ترامپ رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل امتناع از تأمین بودجه برای پروژه ساخت دیوار مرزی مکزیک و در نتیجه انتها دادن به تعطیلی دولت فدرال، به باد انتقاد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 47

به "ترامپ برنامه سفر 7 روزه نانسی پلوسی به کشورهای خارجی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برنامه سفر 7 روزه نانسی پلوسی به کشورهای خارجی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید