تشریح فرایند انتخابی تیم ملی کاراته مردان

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، سید شهرام هروی در مورد فرایند انتخاب تیم ملی گفت: نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان 15 فروردین ماه برگزار می گردد. به همین منظور از 14 فروردین اردو شروع می گردد تا نفرات سوم مشترک و نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت نمایند و در نهایت یک کاراته کا در اردو باقی بماند.

تشریح فرایند انتخابی تیم ملی کاراته مردان

وی اضافه نمود: در مرحله دوم مسابقات انتخابی که 7 و 8 خرداد ماه برگزار می گردد نفرات تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا و اسیا 2021، نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و نفر منتخب مرحله اول انتخابی (در مجموع 4 کاراته کا) به صورت دوره ای و رفت برگشت با یکدیگر مبارزه می نمایند تا در نهایت در هر وزن دو ورزشکار در اردو باقی بماند.

سرمربی تیم ملی کاراته که با روابط عمومی فدراسیون کاراته مصاحبه می کرد ادامه داد: رقابت های تمام اوزان طبق برنامه اعلام شده برگزار می گردد و تنها وزن 75- است که مسابقات انتخابی در مرحله دوم 24 خرداد برگزار می گردد.

هروی در بخش پایانی صحبت های خود اعلام کرد: پس از برگزاری دومین مرحله مسابقات انتخابی، در هر وزن 2 ورزشکار در اردو باقی می ماند، انتخاب نفرات جهت مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو بر اساس نظم، انضباط و عملکرد ورزشکاران در ابعاد فنی و اخلاقی و انتخابی های برگزار شده در اردو معین می گردد. البته ممکن است عملکرد ورزشکاری به گونه ای باشد که با تصمیم کادر فنی به هر سه رویداد مهم پیش رو اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1918

به "تشریح فرایند انتخابی تیم ملی کاراته مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح فرایند انتخابی تیم ملی کاراته مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید