توقیف تجهیزات و ملزومات پزشکی جاسازی شده در پایانه مرزی مهران

به گزارش مجله پیامک مسعود، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از توقیف تجهیزات و ملزومات پزشکی جاسازی شده در سه کانتینر در پایانه مرزی مهران اطلاع داد.

توقیف تجهیزات و ملزومات پزشکی جاسازی شده در پایانه مرزی مهران

محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی جاسازی شده در سه کانتینر با کوشش سربازان گمنام امام زمان (عج) در انتهاه مرزی مهران توقیف شدند.

او اضافه نمود: این اقلام اظهار گمرکی نشده و در شرایط بسیار نامناسبی از نظر دما و بهداشت در بین پتو، چیپس و مواد خوراکی جاسازی شده بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: کالا های توقیفی شامل دارو، کارپول لیدوکایین و ملزومات دندانپزشکی، سرنگ، دستکش جراحی و تخت بیمار بوده است.

کریمیان یادآورشد: هم اکنون کارشناسان معاونت غذا و دارو با همکاری شبکه بهداشت و درمان مهران در حال لیست برداری و ثبت مشخصات این داروها، تجهیزات و ملزومات می باشند.

او ادامه داد:سال جاری هم به منظور تامین احتیاج های دارویی و ملزومات پزشکی به زائران اربعین حسینی کارشناسان معاونت غذا و دارو تا انتها ماموریت راهپیمایی اربعین به صورت شبانه روزی در محل انتهاه مرزی مهران مستقر هستند و به زائران عزیز خدمت می نمایند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 372

به "توقیف تجهیزات و ملزومات پزشکی جاسازی شده در پایانه مرزی مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف تجهیزات و ملزومات پزشکی جاسازی شده در پایانه مرزی مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید