جانی دپ ممکن است به دزدان دریایی کارائیب 6 بازگردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، بنا بر گزارش اخیر اکسپرس دیلی، دیزنی پس از کمپین های آنلاین حمایت از جانی دپ، امکان حضور این بازیگر در فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 را دوباره آنالیز نموده است.

جانی دپ ممکن است به دزدان دریایی کارائیب 6 بازگردد

در اواخر پاییز جانی دپ در دادگاه نهایی مربوط به شکایتش از روزنامه انگلیسی سان مغلوب شد و دادگاه به نوعی همسرآزاری او را تأیید کرد. در مقاله روزنامه سان 14 رفتار خشن از جانب دپ علیه امبر هرد گزارش شده بود که بنا بر تشخیص قاضی 12 مورد از این رفتارها واقعا اتفاق افتاده اند و مطلب سان غیرواقعی نبوده است. هرچند وکیل دپ این رأی را اشتباه خوانده است، اما نظر دادگاه بریتانیایی باعث شد دیزنی این بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب را از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب کنار بگذارد و برادران وارنر دپ هم او را از ادامه حضور در مجموعه جانوران شگفت انگیز منصرف کرد. اما روز گذشته اکسپرس دیلی گزارشی منتشر نموده که نشان می دهد کماکان احتمال حضور دوباره دپ در این سری فیلم های محبوب وجود دارد.

  • سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد

در بخشی از گزارش اشاره شده در بالا آمده است: دیزنی پس از کمپین آنلاین عظیمی که خواهان بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب است، دوباره شانس حضور این بازیگر در سری فیلم های خود را آنالیز می نماید.

در قسمت دیگری از این مطلب اعلام شده که دادخواست موجود در وب سایت Change سبب این تجدید نظر مسؤولان دیزنی شده است. تا به امروز 430 هزار نفر این دادخواست با عنوان ما می خواهیم جانی دپ به عنوان کاپیتان اسپارو برگردد را امضا نموده اند.

بازگردانی کاپیتان اسپارو به فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 چندان سخت نخواهد بود؛ زیرا آخرین بار او در دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی گویند سالم و سرحال دیده شد. در حال حاضر حدس هایی درباره شروع ساخت نسخه بعدی سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب بدون حضور جانی دپ و با نقش آفرینی مارگو رابی شنیده می گردد و اگر به شروع فیلم برداری این فیلم نزدیک باشیم، احتمالا امکان حضور دپ در نسخه ششم وجود ندارد، اما می توان امیدوار بود او در نسخه های بعدی، دوباره نقش آفرینی کند.

منبع: Express

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1393

به "جانی دپ ممکن است به دزدان دریایی کارائیب 6 بازگردد" امتیاز دهید

9 کاربر به "جانی دپ ممکن است به دزدان دریایی کارائیب 6 بازگردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانی دپ ممکن است به دزدان دریایی کارائیب 6 بازگردد"

1 دیدگاه

علیرضا 1 آبان 1400

واقعااااا نباید انقدر در حق جانی دپ ظلم بشه اقای دپ من از بچگی عاشق ایشون بودم و در واقع اولین بازیگری بود که در زندگی 16 ساله خودم شناختم به هیچ عنوان دوست ندارم جانی دپ بزرگ از پروژه دزدان دریایی کارائیب کنار گذاشته بشه اون همیشه در قلبه من هست و من تقریبا هروز به یادش میوفتم و همیشه براش ارزوی سلامتی و خلاصی از اون شیطان زیبا رو دارم

پاسخ به علیرضا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید