خانواده انصاریان مراسم سوم و هفتم نمی گیرند

به گزارش مجله پیامک مسعود، با اعلام مادر شادروان انصاریان، هزینه های مراسم سوم و هفتم صرف امور خیریه خواهد شد.

خانواده انصاریان مراسم سوم و هفتم نمی گیرند

به گزارش خبرنگاران از فارس، علی انصاریان، پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان چهارشنبه چشم از دنیا فرو بست و به دیار باقی شتافت تا میلیون ها نفر ایرانی در کنار مادر گرامی مرحوم انصاریان بر این داغ به دل نشسته سوگوار شوند.

بی تابی های ننه علی از داغ فراق پسرش تمامی ندارد و به خاطر همین بی تابی ها بود که شب گذشته با مساعدت بهنام ابوالقاسم پور شرایطی در بهشت زهرا فراهم شد تا شام غریبان انصاریان فقید در جمع خانوادگی مادر و نزدیکانش برگزار گردد.

بعد از شام غریبان، مادر با دل داغدار و زبان قاصرش برای فرزند فقیدش سفره ای از احسان باز کرد.

او در پس هر اشکی که می ریخت، از قدرشناسی و ابراز همدردی مردم و دوستان علی که آنها هم غم دیده و پریشان بودند، تشکر می کرد.

مادر پس از مراسم شام غریبان از مردم و دوستداران انصاریان فقید یک درخواست داشت، او به خاطر شرایط سخت و همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در کشور و برای رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد که مراسم سوم و هفتم برای فرزندش نخواهد گرفت و هزینه های این مراسم خرج امور خیریه خواهد شد تا بلکه این سفره احسان و عمل خیر باعث شادی روح فرزند فقیدش گردد.

مادر و دیگر اعضای خانواده مرحوم انصاریان بار دیگر از همه دوستان و آشنایان به ویژه از تمامی مردم ایران که در این غم عظیم کنارشان بودند و با آن ها ابراز همدردی کردند و تسکین قلب شان بودند، بی نهایت سپاسگزاری کرده و برای مردم ایران آرزوی سلامتی کردند.

این خانواده داغدار همچنین از مدیریت بهشت زهرا(س) هم تشکر و قدردانی کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1356

به "خانواده انصاریان مراسم سوم و هفتم نمی گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده انصاریان مراسم سوم و هفتم نمی گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید