خبرنگاران کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی خراسان شمالی را 60 درصد کاهش داد

به گزارش مجله پیامک مسعود، بجنورد-خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا سبب شده تا مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه 60 درصد کاهش یابد.

خبرنگاران کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی خراسان شمالی را 60 درصد کاهش داد

لذت بخشترین تجربه سفر را با آژانس دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

جعفر شهامت روز سه شنبه گفت: شمار مسافرانی که در بازه زمانی 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سالجاری با ناوگان عمومی سفر نموده اند 17 هزار و 373 نفر گزارش شدهت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 62 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه نمود: تعداد سفرها هم در این مدت به نسبت مدت مشابه سال قبل 61درصد کاهش دارد.

وی اعلام کرد: در بازه زمانی 25 اسفندماه سال قبل تا چهارم فروردین ماه سالجاری 14 هزار و 210 نفر مسافر در قالب هزار و 681 سفر با ناوگان عمومی در درون استان جابجا شده اند که شمار مسافران درون استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 55 درصد و شمار سفرها 59 درصد کاهش دارد.

شهامت اعلام کرد: در این مدت سه هزار و 163 نفر مسافر از مبادی شهرستان های استان به خارج استان جابجا شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد کاهش دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اضافه نمود: در این مدت مسافران برون استانی در قالب 486 سفر با ناوگان عمومی استان جابه جا شده اند که شمار سفرهای برون استانی هم 68 درصد کاهش دارد.

استان خراسان شمالی دارای 35 شرکت حمل ونقل مسافری، هزار و 547 راننده بخش مسافری و 713 دستگاه انواع ناوگان مسافربری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 776

به "خبرنگاران کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی خراسان شمالی را 60 درصد کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی خراسان شمالی را 60 درصد کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید