دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از دستگیری قاچاقچی پارچه و کشف 11 هزار و 402 رول پارچه خارجی قاچاق به ارزش 23 میلیارد و 631 میلیون ریال در کهریزک خبر داد.

دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، با اشاره به کشف مقادیر زیادی پارچه قاچاق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا در جنوب تهران طی اخبار واصله مبنی بر دپوی 11 هزار و 402 رول پارچه خارجی قاچاق در انباری واقع در کهریزک به محل مورد نظر مراجعه و پس از بررسی مقدار زیادی پارچه خارجی از این انبار کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی پارچه گفت: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و 23 میلیارد و 631 میلیون ریال جریمه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران بیان نمود: گشت های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری واقع شده است، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1519

به "دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید