هایپراستار مشهد ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

به گزارش مجله پیامک مسعود، پس از شروع به کار خبرنگاران در چند هر بزرگ، این بار خبرنگاران به مشهد رسید. اما مفهوم سوپرمارکت آنلاین ابتدا از کجا سرچشمه گرفت. سوپرمارکت های انلاین راهی برای خرید مواد غذایی و سایر مایحتاج خانگی با استفاده از خدمات خرید تحت وب است. سفارش آنلاین مواد غذایی در دهه 1990، در ایالات متحده رایج شد. اما محبوبیت این شیوه خرید مدت زیادی دوام نیاورد و چندین سرویس خرید آنلاین با ورشکستگی روبه رو شدند. مدتی بعد، بعضی از آ ن ها از تحمل مسائل مالی جان سالم به در بردند تا در بازار باقی بمانند و مقاومت در برابر این دوره از بحران باعث شد امروز خرده فروشان مواد غذایی آنلاین متعددی ظهور نمایند. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان بازار بر این باورند که خرید آنلاین مواد غذایی مفهومی سودآور است و همیشه به محبوبیت خود ادامه می دهد.

هایپراستار مشهد ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

با لینک زیر به راحتی تخفیف دریافت کنید و خریدتان از هایپراستار مشهد را به صورت آنلاین انجام دهید؛

[the-ad id=6339″][the-ad id=6182″]

با گذشت زمان، سوپرمارکت های آنلاین به بازار سایر کشورها نیز راه پیدا کردند و در ایران، فروشگاه اینترنتی خبرنگاران به عنوان یکی از همین سوپرمارکت های اینترنتی فعالیتش را از سال 1397 آغاز کرد. مشارکت این سوپرمارکت اینترنتی با مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار (هایپرمارکت) با هدف عرضه آنلاین کالاهای هایپراستار آغاز شد. هایپراستار از اواخر دهه 80 شمسی و با عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب توانسته طی سال ها رضایت مصرف نمایندگان را جلب کند. در حال حاضر، با کوشش های تیم خبرنگاران و هایپر مارکت، پس از تهران، کرج، شیراز، اصفهان، قم و ارومیه، این بار خبرنگاران به مشهد رسید و از این به بعد هموطنان ساکن این شهر نیز می توانند راحتی و سرعت خرید آنلاین از هایپراستار مشهد را تنها با نصب اپلیکیشن های iOS و اندروید خبرنگاران و یا مراجعه به وب سایت خبرنگاران ، تجربه نمایند.

آغاز به کار خبرنگاران در مشهد

با افتتاح هایپراستار مشهد در سال 99، این فروشگاه زنجیره ای بیست و یکمین شعبه خود را این بار در شهر مقدس مشهد راه اندازی کرد. جهت اطلاع از موقعیت مکانی و آدرس هایپر استار مشهد برای کسانی که قصد دارند برای نخستین بار به این شعبه مراجعه نمایند باید بگوییم هایپر استار مشهد در باغ گیاه شناسی و در خیابان جمهوری این شهر واقع شده است. این شعبه مانند شعبات دیگر هایپرمارکت امکان خرید کلیه اقلام ضروری و سوپرمارکتی از جمله خرید تنقلات و خرید خواروبار و بعلاوه مواد پروتئینی، خرید میوه و سبزیجات، خرید لبنیات و انواع نان را به هموطنان ساکن مشهد ارائه می نماید. علاوه بر این، با اضافه شدن امکان خرید از هایپرمارکت اینترنتی مشهد به وسیله خبرنگاران ، از این به بعد هموطنان ساکن این شهر می توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف های هایپراستار، از تخفیف های روزانه و مناسبتی خبرنگاران نیز بهره مند شوند.

با آغاز فعالیت سوپرمارکت انلاین مشهد در قالب خبرنگاران ، هموطنان عزیز مشهدی می توانند با نصب اپلیکیشن سوپرمارکت مشهد خبرنگاران و ثبت سفارش سوپرمارکتی به یاری این اپلیکیشن، به مجموعه ای از کالاهای متنوع سوپرمارکتی دسترسی خواهند داشت. با بوجود آمدن شرایط خرید از هایپرمارکت آنلاین مشهد، شهروندان می توانند به جای خرید حضوری از سوپرمارکت های مشهد، خرید اینترنتی سوپرمارکت مشهد را تجربه نموده و علاوه بر تخفیف های هایپرستار، از تخفیف های روزانه و مناسبتی خبرنگاران مشهد نیز برخوردار شوند. علاوه بر این، هموطنان مشهدی پس از ثبت سفارش و خرید اجناس مورد نیازشان، می توانند سفارشات شان را در مدت زمانی کوتاه و درب منزل تحویل بگیرند.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1975

به "هایپراستار مشهد ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایپراستار مشهد ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید