دو دریاچه پر از هیولاهای مجازی و موجودات فانتزی در ایتالیا

به گزارش مجله پیامک مسعود، تیمی از متخصصان هنر دیجیتالی و انیمیشن سازان، دو دریاچه در ایتالیا را تبدیل به خانه هیولاهای مجازی و موجودات فانتزی نموده اند. برای آشنایی با این جاذبه های گردشگری در این مقاله با ما بخوانید.

دو دریاچه پر از هیولاهای مجازی و موجودات فانتزی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

اسکاتلند ممکن است معروف ترین کشور دارای دریاچه هیولاها در دنیا باشد، اما این بدین معنا نیست که تنها مکان این جاذبه گردشگری است. سال جاری تابستان، دو دریاچه در ایتالیا آماده نمایش مجموعه هیولاهای خود هستند. البته هیولاهای مجازی!

شهر روینه لاگو (Revine Lago)، یک کومونه (تقسیمات رایج کشور ایتالیا) در استان ترویزو در منطقه ونتو (Veneto)، یک تیم 26 نفره از متخصصان هنر دیجیتالی، انیماتورها و متخصصان سه بعدی استخدام نموده است تا یک تجربه جدید واقعیت افزوده در دریاچه (Laghi Aumentati) برای بازدیدنمایندگان فراهم نمایند.

در ساحل شمالی دو دریاچه به نام های دریاچه سانتا ماریا (Lake Santa Maria) و دریاچه لاگو از انتهای ماه جولای، بازدیدنمایندگان می توانند یک جهت دیجیتالی طبیعت گرایانه منحصر به فرد را تجربه نمایند.

پنج پانل اینفوگرافیک (نمایش داده ها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر) و قاب فلزی در ساحل دریاچه ها نصب شده اند. آن ها کلیدهایی هستند که انیمیشن دیجیتالی ساخته شده و منحصر به منطقه دریاچه را به نمایش می گذارند؛ بازدیدنمایندگان تنها با نزدیک کردن تلفن های همراه هوشمند خود به پانل ها می توانند هیولاها و دیگر موجودات فانتزی را به صورت سه بعدی و زنده تماشا نمایند.

انیمیشن های واقعیت افزوده به وسیله یک اپلیکیشن رایگان به نام بپارت (Bepart) که پانل ها را فعال می نماید، به نمایش گذاشته می شوند.

مدیریت روینه لاگو در وب سایت خودشان در توصیف این جهت جدید اینگونه می گوید:

این تجربه به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد تا موجودات دریاچه را به صورت واقعی احضار و حرکات آکروباتیک آن ها را تماشا نمایند.

وی در ادامه می گوید:

ما امیدوار هستیم که تخیلات گردشگران مان را با این پنج دنیا موازی گسترش دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه به وب سایت رسمی شهر روینه لاگو، سر بزنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 465

به "دو دریاچه پر از هیولاهای مجازی و موجودات فانتزی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دریاچه پر از هیولاهای مجازی و موجودات فانتزی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید