رئیس جمهور چین خطاب به پوتین: با ظاهر دموکراسی درحال دخالت در امور داخلی ما هستند

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس جمهوری چین از همتای روسی خود خواست تا با همکاری با یکدیگر منافع امنیتی خود را تضمین نمایند.

رئیس جمهور چین خطاب به پوتین: با ظاهر دموکراسی درحال دخالت در امور داخلی ما هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین در کنفرانس ویدئویی امروز خود با همتای روسی خود به ولادیمیر پوتین گفت که چین و روسیه باید تلاشهای مشترکی برای تضمین منافع امنیتی یکدیگر انجام دهند.

طبق گزارش رسانه های چینی رئیس جمهوری چین به پوتین گفت نیروهای بین المللی خاص درحال حاضر در ظاهر دموکراسی درحال مداخله در امور داخلی چین و روسیه هستند و قوانین بین الملل و هنجارهای شناخته شده روابط بین الملل را پایمال می نمایند

از سوی دیگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز امروز گفت که به اعتقاد او روابط فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین، الگویی واقعی برای همکاری های بین دولتی در قرن 21 است.

پوتین با اعلام اینکه مذاکرات مستقیم امروز این امکان را به وجود آورد که فرایند توسعه روابط مسکو و پکن و مشارکت راهبردی و تعامل همه جانبه دو کشور مورد آنالیز قرار بگیرد، روابط روسیه و چین را الگویی واقعی برای همکاری های بین دولتی در قرن حاضر نامید.

وی اضافه نمود که با وجود محدودیت های مربوط به اپیدمی کرونا، تماس های دائم بین مقامات مسکو و پکن همیشه حفظ شده است و شخصاً نیز با رهبر چین گفتگوهای تلفنی مرتب دارد و مسائل مهم بین المللی را مورد گفتگو قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1807

به "رئیس جمهور چین خطاب به پوتین: با ظاهر دموکراسی درحال دخالت در امور داخلی ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین خطاب به پوتین: با ظاهر دموکراسی درحال دخالت در امور داخلی ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید