راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس پارک علم و فناوری البرز از راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور در این استان اطلاع داد.

راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز

به گزارش خبرنگار از ، عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز در نشست حضوری و مجازی مدیریت پسماند که با حضور مسوولان دستگاه ها و اساتید برجسته دانشگاهی برگزار گردید گفت: پارک علم و فناوری البرز یکی از اولویت های اصلی خود را مدیریت پسماند قرار داده و آمادگی برای راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور دارد و در این زمینه کوشش می نماید به قطب مدیریت پسماند در کشور تبدیل گردد.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به بعضی دستاورد ها و ظرفیت ها پارک علم و فناوری البرز اضافه کرد: پارک علم و فناوری البرز حدود 100 هکتار مساحت دارد و ما کوشش می کنیم این پارک در چند زمینه تخصصی به قطب تخصصی تبدیل گردد.

عباسی گفت: باید پارک علم و فناوری البرز در چند حوزه به صورت ویژه و تخصصی ورود کند که یکی از آن ها بحث پسماند و مدیریت پسماند است.

او اضافه کرد: این موضوع بحث اصلی اغلب استانداران و مسوولان اجرایی کشور است و ما نمی توانیم به این امر مهم بی تفاوت باشیم.

عباسی با اشاره به این که شبکه سازی و ایجاد تعامل در حوزه پسماند یکی از فعالیت های پارک علم و فناوری البرز است گفت: متخصصان و شرکت های فعال در حوزه پسماند را در پارک علم و فناوری البرز گردهم آورده ایم و کوشش می کنیم بخش های علمی و اجرایی بتوانند نقش خود را در بحث مدیریت پسماند ایفا نماید.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در ادامه با اشاره به نظر مساعد مدیران و کارشناسان حاضر در این نشست از آمادگی پارک علم و فناوری البرز برای راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور در این پارک اطلاع داد وگفت: جلسات اتاق فکر مدیریت پسماند با حضور اساتید و صاحب نظران این حوزه ادامه می یابد.

پارک علم و فناوری البرز کوشش می نماید با حضور و هماهنگی فناوران، شرکت های فناور و دانش بنیان به طور تخصصی و علمی به بحث مدیریت پسماند در کل کشور ورود کند.

انتهای پیغام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1653

به "راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید