ردیابی راستا واردات واکسن کرونا، شرکت های خصوصی رصد می شوند

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: شرکت های خصوصی که مجاز به واردات واکسن هستند، رصد می شوند.

ردیابی راستا واردات واکسن کرونا، شرکت های خصوصی رصد می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدرضا شانه ساز، اضافه نمود: چهار سامانه برای ثبت واکسن کرونا وجود دارد که سامانه تی تک، یکی از آن ها است که اطلاعات واکسن و مقایسه بین افراد دریافت کننده و نوع واکسن در این سامانه ثبت می گردد.

وی ادامه داد: لینک معین بین مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و سامانه تی تک وجود دارد که برای ما قابل رؤیت است و کاملاً می دانیم چه تعداد افراد، چه نوع واکسنی دریافت نموده اند.

شانه ساز در واکنش به وجود موارد تقلبی و سودجویی از واکسن کرونا، گفت: تمامی دو میلیون دوز واکسن کرونا که وارد شده، در سامانه تی تک ثبت شده است و زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی تزریق می گردد. قطعاً تبلیغ فروش واکسن، با هدف خالی کردن جیب مردم و البته تهدید سلامت آن ها همراه است.

وی در مورد ورود شرکت های خصوصی به موضوع واردات واکسن، اضافه نمود: هر فردی در کشور واکسن دریافت می نماید باید در سامانه تی تک ثبت گردد که قبلاً آن شرکت حتماً باید در سامانه سازمان غذا و دارو ثبت شده باشد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه بخش خصوصی هم فقط مجاز به واردات واکسن های مورد تأیید سازمان غذا و دارو است، ادامه داد: شرکت های خصوصی وارد کننده واکسن معین هستند و کسی نمی تواند بدون رصد سازمان غذا و دارو، واکسن وارد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1475

به "ردیابی راستا واردات واکسن کرونا، شرکت های خصوصی رصد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردیابی راستا واردات واکسن کرونا، شرکت های خصوصی رصد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید