رشد 680 درصدی تعداد خانه های ورزش روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در ابتدای سال 92 تنها 30 خانه ورش روستایی در استان فعال بود که این تعداد در امسال به 324 خانه ورزش روستایی رسیده و نشان از رشد 680 درصدی دارد.

رشد 680 درصدی تعداد خانه های ورزش روستایی در خراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسن عزیزی، امروز شنبه 1 شهریور در نشست خبری اظهار کرد: تا قبل از سال 1392 هیج تشکل مردم نهاد در استان خراسان جنوبی نداشتیم، اما امروز 39 سازمان مردم نهاد جوانان داریم.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه در این مدت یک میلیون و 562 هزار و 900 فقره وام ازدواج در خراسان جنوبی پرداخت شد، توضیح داد: دولت تدبیر و امید از سال 92 تا به امروز اقدامات بزرگی در حوزه ورزش و جوانان انجام داده است.

وی با بیان اینکه احداث خانه های جوانان به عنوان مرکز رشد اجتماعی جوانان از اقدامات دولت است، اظهار کرد: قبل از دولت تدبیر و امید تنها یک میزبانی مسابقات را در استان داشتیم که در این مدت 13 میزبانی مسابقات قهرمانی در خراسان جنوبی برگزار شده که 1200 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد: سال 92 تعداد باشگاه های ورزشی خصوصی استان خراسان جنوبی هفت باشگاه بود که در امسال به 216 باشگاه خصوصی رسیده و رشد چشمگیری داشته است.

عزیزی اضافه نمود: سال 92 تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان 2159 نفر بود و در دولت تدبیر و امید این آمار به 4387 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: تفاوت پروژه های هفته دولت حوزه ورزش و جوانان استان در امسال با دیگر پروژه هایی که در دیگر مقاطع برگزار می گردد این است که حجم بالایی از این پروژه ها در روستاها به بهره برداری می رسد و این نشانگر رویکرد دولت تدبیر و امید در توجه به مناطق کمتر برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد: در زمینه برگزاری مراسم محرم نیز 78 هزار و 500 متر مربع فضای باز و 14 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده به ستاد برگزاری برنامه های محرم اختصاص دادیم که اگر احتیاج باشد آماده همکاری و واگذاری این اماکن برای مراسم عزاداری هستیم.

وی اضافه نمود: بهره برداری از 11 پروژه ورزشی شاخص با متراژ 16 هزار و 420 متر مربع و اعتبار 6 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته دولت امسال است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: این پروژه ها شامل افتتاح 10 پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف استان است و تجهیز چهار خانه جوانان در شهرستان های بیرجند، فردوس، خوسف و سربیشه با متراژ 250 متر مربع و 230 میلیون تومان اعتبار و تجهیز 16 خانه ورزش روستایی با اعتبار 160 میلیون تومان و هزار و 120 متر مربع از دیگر برنامه های هفته دولت است.

وی اعلام کرد: تنها پروژه سرپوشیده سالن تیراندازی فردوس با مساحت 50 متر مربع است که برای آن 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف گذاری ما تا خاتمه دولت دوازدهم بهره برداری از 37 پروژه ورزشی بود که در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به استان تعداد 13 پروژه به بهره برداری رسید و با احتساب 11 پروژه که در هفته دولت افتتاح می گردد، نشان می دهد با وجود همه محدودیت های دولت و تحریم های ظالمانه، فرایند توسعه و آبادانی مناطق مختلف کشور ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1003

به "رشد 680 درصدی تعداد خانه های ورزش روستایی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 680 درصدی تعداد خانه های ورزش روستایی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید