ساعت کار ادارات در پایتخت شناور می گردد؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس شورای شهر تهران درباره حواشی لغو طرح ترافیک در پایتخت و اجرای طرح شناور شدن ساعات کار ادارات شرح داد.

ساعت کار ادارات در پایتخت شناور می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه 24 فروردین ماه برگزار گردید، گفت: امروز اعضای شورای شهر از ساعت 7 و نیم بر سر کار و جلسه بودند و موضوعات کرونایی و چگونگی اقدام های موثر را مورد آنالیز قرار دادند.

رئیس شورای شهر تهران اضافه نمود: در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به چگونگی شناور بودن بودجه در شرایط فعلی پرداخته شد چرا که پیش بینی می گردد 20 تا 30 درصد آن محقق گردد.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شهرداری تهران در اجرای طرح ترافیک با ستاد مقابله با کرونا اختلاف نظر دارد یا خیر، ادامه داد: در جلسه شورای ترافیک تصمیم بر این شد که طرح ترافیک در پایتخت اجرا گردد و در آن موقع هیچ اختلافی با ستاد مقابله با کرونا وجود نداشت و شورای ترافیک تصمیم گرفت طرح ترافیک را اجرا کند. اما روز گذشته ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفت که طرح ترافیک در پایتخت لغو گردد.

او با اشاره به طرح شناور شدن ساعت کار ادارات در پایتخت، اعلام کرد: باید از اجرای این طرح استقبال کرد. این طرح موردپسند در دنیا است اما باید به این نکته توجه داشت که شکل کار به گونه ای باشد که ظرفیت موجود نیروی کار با میزان ارباب رجوع همخوانی داشته باشد تا مردم در کارهای خود منتظر نمانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 825

به "ساعت کار ادارات در پایتخت شناور می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار ادارات در پایتخت شناور می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید