سایه سنگین کرونا بر گیم های جدید

به گزارش مجله پیامک مسعود، شیوع کرونا بر صنایع مختلف از جمله فناوری تأثیرگذار بود و علاوه بر افزایش نرخ بیکاری سبب شد تا بسیاری از رونمایی ها به تأخیر بیفتد. هرچند این پاندمی سبب رشد درآمدزایی صنعت گیم شد اما بازی سازان برای ارائه بازی های جدید با مسائل زیادی روبرو شدند و به دلیل دورکاری کارمندان و بازی سازان، بسیاری از آنها از برنامه هایشان در سال 2020 عقب ماندند و حالا خبر می رسد که گیمرها حتی در سال 2021 هم به بعضی از این گیم ها نمی توانند دسترسی داشته باشند.

سایه سنگین کرونا بر گیم های جدید

در این گزارش کوتاه به بازی هایی اشاره می کنیم که قرار بود در سال 2020 از آنها رونمایی گردد ولی همچنان تأخیر آنها برای ورود به بازار ادامه دارد.

Outriders: این بازی که قرار بود همزمان با ارائه کنسول های جدید بازی در اواخر 2020 به دست گیمرها برسد به تأخیر افتاد. ابتدا قرار شد این گیم دوم فوریه ارائه گردد ولی حالا باز هم سازندگان بازی اعلام نموده اند که با مشکلاتی روبرو شده اند و احتمالاً این بازی اول آوریل به دست گیمرهای بی تاب خواهد رسید اما در 25 فوریه بخش هایی از این بازی به صورت دمو به دست علاقه مندان می رسد تا با حال و هوای کلی این بازی آشنا شوند.

Halo Infinite:این بازی ایکس باکس سری X هم قرار بود در سال 2020 رونمایی گردد اما سازندگان این بازی، آن را به پاییز 2021 موکول نموده و دلیل آن را نیز تأثیر پاندمی کرونا عنوان نموده اند.

Riders Republic: این بازی هم قرار بود در فوریه 2021 ارائه گردد اما ظاهراً کمپانی سازنده این گیم یعنی Ubisoft هنوز نتوانسته زمان مشخصی را برای ارائه این بازی اعلام کند و تنها به ذکر این نکته اکتفا نموده که این گیم تا سرانجام 2021 راهی بازار خواهد شد.

Hogwarts Legacy:این بازی که به عنوان یکی از قدرتمندترین بازی های ویدئویی سال 2021 شناخته شده است در واقع توسط کمپانی Portkey Games دنیای هری پاتر را روی پلی استیشن 5 به تصویر خواهد کشید. با این که انتظار می رفت در سه ماهه نخست 2021 گیمرها به این بازی دسترسی پیدا نمایند اما شرایط نشان می دهد که این گیم با تأخیری یک ساله در سال 2022 راهی بازار خواهد شد. گیمرها می توانند سال آینده این گیم را روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X،S، PS4 و PS5 بازی نمایند.

Pragmata:این بازی سونی هم که قرار بود در سال 2022 راهی بازار گردد، تأخیری یکساله خواهد داشت و رونمایی از آن به سال 2023 موکول شده است. حال باید منتظر ماند و دید با توجه به ادامه دار شدن کرونا صنعت گیم می تواند عقب ماندگی خود را جبران کند یا خیر.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1319

به "سایه سنگین کرونا بر گیم های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه سنگین کرونا بر گیم های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید