سری دوم رشته محل های دوره های کاردانی نظام جدید اعلام شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سری دوم رشته محل های جدید مرحله تمدید پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اعلام شد.

سری دوم رشته محل های دوره های کاردانی نظام جدید اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سری دوم رشته محل های جدید مرحله تمدید پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1398 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

جداول سری دوم رشته محل های جدید علاوه بر رشته محل های اعلام شده در سری اول را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

علاقمندان می توانند براساس جداول حاوی اطلاعات رشته محل ها و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای این مرحله، ضمن معین کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک لازم حداکثر تا 30 دی ماه 98 به موسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، داوطلبانی که پیش از این در یکی از رشته محل های اعلام شده در موسسات آموزش عالی ثبت نام مشروط کردند، در صورتی که متقاضی ثبت نام در یکی از کدرشته محل های جدید اعلام شده هستند باید با مراجعه به موسسه ای که قبلاً در آن ثبت نام کردند، از ثبت نام خود انصراف دهند و پرینتی از تقاضانامه ثبت نامی را از آن موسسه قبلی دریافت نمایند و به موسسه جدید تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 571

به "سری دوم رشته محل های دوره های کاردانی نظام جدید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری دوم رشته محل های دوره های کاردانی نظام جدید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید