سوال هوش؛ کدام یک از زن های مسن مشکل اقتصادی دارد؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، فقط نابغه های واقعی پیروز به پاسخ درست می شوند، زیرا این تمرینات اینترنتی به علت درجه پیچیدگی آن در لیست معما های پیشرفته قرار گرفته است.

سوال هوش؛ کدام یک از زن های مسن مشکل اقتصادی دارد؟

یک جزئیات پنهان، زن فقیر را آشکار می نماید. ماموریت شما این خواهد بود که آن را در زمان معین شده (نهایتا 8 ثانیه) شناسایی کنید و نشان دهید که باهوش هستید. ما این معمای تصویری را برای شما آورده ایم که 100 درصد تمرکز شما را می طلبد.

فقط نابغه های واقعی پیروز به پاسخ درست می شوند، زیرا این تمرینات اینترنتی به علت درجه پیچیدگی آن در لیست معما های پیشرفته قرار گرفته است.

ماموریت امروز این است که بفهمیم کدام یک از این دو زن فقیر هستند. حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و هر سرنخی را که تصویر شواهد بصری به شما می دهد تجزیه و تحلیل کنید. تو می توانی! به راحتی تسلیم نشو!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به خاتمه رسیده است! آیا توانستید بر چالش غلبه کنید؟ امیدواریم پاسخ شما مثبت باشد و اگر باز هم نتوانستید این معمای تصویری را حل کنید، به شما توصیه می کنیم به تصویر زیر دقت کنید...

پاسخ سوال هوش زن مسن فقیر

پاسخ: زن صورتی پوش فقیر است، زیرا غذایی خریده است که گران نیست و اشیاء قیمتی ندارد. عده ای از کاربران گفتند زن صورتی پوش ثروتمند است، چون سبزیجات سالم خریده است، اما این یک تفکر اشتباه است؛ چون همه ثروتمندان لزوما سبک زندگی سالمی ندارند و غذا های سالم مصرف نمی نمایند.

منبع: گفتنی

منبع: فرادید
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2021

به "سوال هوش؛ کدام یک از زن های مسن مشکل اقتصادی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال هوش؛ کدام یک از زن های مسن مشکل اقتصادی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید