شهرداری بندرعباس ذوب آهن را در خانه شکست داد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/اصفهان ملاقات تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 68 بر 66 به سود تیم بندرعباس به اتمام رسید.

شهرداری بندرعباس ذوب آهن را در خانه شکست داد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (پنجشنبه 26دی ماه) از ساعت16 در استادیوم ملت اصفهان به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 68 بر 66 به سود نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس به اتمام رسید.

سیامک ترابی خواه، مجتبی رجایی، پویا یخچالی، محمد زارعی، جاناتان داگبو، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیغام خوشدونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوی و نمانیا بوریچ بازیکنان تیم ذوب آهن برای این بازی بودند.

کامران مقبلی، اسحاق حاتمی فر، تدار ادواردز، محمد یزدان پناه، مرتضی طاهری، عبدالصمد سرودی، علی جمشیدی، امید قادری نژادی، رضا مرادی، نیما راهی زاده، ویلی کواسی و یونس لاله زاده نیز برای شهرداری بندرعباس بازی کردند.

در ابتدای بازی بندرعباسی ها صاحب توپ شدند و با یک پرتاب 3 امتیازی از ذوب آهن پیش افتادند. شاگردان مهران حاتمی توانستند با اختلافی 5 امتیازی از حریف خود پیشی بگیرند، این کوارتر در نهایت با نتیجه 18 بر 17 به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

شاگردان حاتمی در کوارتر دوم، بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با ایجاد اختلافی 7 امتیازی با نتیجه 35 بر 28 به رختکن رفتند.

در ابتدای کوارتر سوم بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس با پرتاب های 3 امتیازی اختلاف را کم کردند، اما در ادامه ذوبی ها با ضدحملات متوالی نتیجه را نگه داشتند و این کوارتر با نتیجه 55 بر 54 به سود سفیدپوشان اصفهان به اتمام رسید.

در کوارتر چهارم اختلاف امتیاز میان دو تیم کم بود و بازی حساسی را شاهد بودیم، در خاتمه این تیم بندرعباس بود که با نتیجه 68 بر 66 پیروز بازی شد.

حاشیه نگاری:

ایمان زندی که از مهرههای تاثیرگذار ذوب آهن در این فصل بوده است، در این بازی به دلیل مصدومیت بازی نمی کرد و نظاره گر بازی تیمش در سالن بود.

حدود 200 تماشاگر اصفهانی از نزدیک این بازی را می دیدند و تیم ذوب آهن را تشویق می کردند.

مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن دقایق خاتمهی این ملاقات را از نزدیک در سالن مسابقه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 605

به "شهرداری بندرعباس ذوب آهن را در خانه شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری بندرعباس ذوب آهن را در خانه شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید