شکست اینتر مقابل رم و بازگشت رویایی میلان در ایتالیا

به گزارش مجله پیامک مسعود، با پیروزی رم برابر اینتر و بازگشت رویایی میلان برابر ساسولو، پرونده هفته جاری لیگ ایتالیا بسته شد.

شکست اینتر مقابل رم و بازگشت رویایی میلان در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ ایتالیا دو تیم رم و اینتر برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با رجحان 2 بر یک رمی ها به انتها رسید. در این دیدار ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی و مانولاس یونانی گل های تیم پایتخت نشین فوتبال ایتالیا را وارد دروازه اینتر کردند و تنها گل شاگردان دی بوئر را نیز اور بانگای آرژانتینی وارد دروازه رم کرد تا 3 امتیاز این دیدار به رم برسد.

در دیگر دیدار مهم میلان در خانه به دیدار ساسولو رفت و در یک دیدار جذاب پیروز شد با نتیجه 4 بر 3 حریف خود را شکست دهد و 3 امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند. میلانی ها در حالی در هفته هفتم سری آ به میزبانی تیم سرسخت ساسولو رفت که رقیب های اصلی میلان در جدول رده بندی، ناپولی و فیورنتینا هر یک بازی های خود را واگذار نموده بودند.

شاگردان وینچنزو مونتلا در شرایطی پیروز به پیروزی 4-3 شدند که تا دقیقه 68 بازی با توجه به نتیجه 3-1 عقب بود و کمتر کسی فکر می کرد میلان بتواند این بازی را با برد به انتها برساند.

در این دیدار بوناونتورا، باکا، لوکاتلی و پالوتا توانستند گل های روسونری را به ثمر برسانند تا 3 امتیاز سخت برای میلان در این هفته به دست آید.

در دیگر دیدار ناپولی با یک گل در زمین آتالانتا بازنده شد تا فاصله این تیم با یوونتوس در صدر جدول بیشتر از قبل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 463

به "شکست اینتر مقابل رم و بازگشت رویایی میلان در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست اینتر مقابل رم و بازگشت رویایی میلان در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید