عدم همکاری کرونایی فدراسیون ها با کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، فراگیری ویروس کرونا در کشور و محدودیت های پروزای که ایجاد کرده، مسئولان کمیته ملی المپیک را برآن داشت تا در رابطه با تیم های ملی که رقابت های گزینشی المپیک در پیش دارند و برای مهیا شدن شرایط اعزام آنها - با توجه به انسداد خطوط هوایی - چاره اندیشی کنند.

عدم همکاری کرونایی فدراسیون ها با کمیته ملی المپیک

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به همین دلیل نامه ای از طرف نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزش ایران در المپیک به تمام فدراسیون ها ارسال شد مبنی بر اینکه برنامه های اعزام های المپیکی خود تا خاتمه سال جاری را به مسئولان این کاروان و کمیته ملی المپیک اطلاع رسانی کنند.

چهارشنبه گذشته آخرین مهلتی بود که در نامه ارسال به فدراسیون ها و برای اطلاع رسانی به موقع، تعیین شده بود. این مهلت اما در حالی به خاتمه رسید که به جز کاراته و شمشیربازی از طرف دیگر فدراسیون ها اطلاع رسانی لازم به عمل نیامد.

فدراسیون ها در حالی در این زمینه و برای همکاری با کمیته ملی المپیک کوتاهی کرده اند که به دلیل بسته شدن خطوط هوایی ایران با بسیاری دیگر از کشورها، مسائل عدیده ای در انجام سفر و حضور در محل برگزاری مسابقات ایجاد شده است.

در هر صورت اینکه بعد از اتمام مهلت تعیین شده، مسئولان مربوطه در کاروان المپیک و کمیته ملی المپیک به صورت تلفنی پیگیر شرایط فدراسیون ها و برنامه های اعزام های آنها برای المپیک شدند تا اقدامات لازم برای اعزام ورزشکاران آنها را به موقع انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 728

به "عدم همکاری کرونایی فدراسیون ها با کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم همکاری کرونایی فدراسیون ها با کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید