لنوو از 3 تبلت نو رونمایی کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، لنوو در کنگره جهانی موبایل از 3 تبلت نو رونمایی کرد که از فناوری های نوینی بهره می برند. یکی از این دستگاه ها را می توان به اسم نمایشگر ثانویه برای لپ تاپ استفاده کرد.

لنوو از 3 تبلت نو رونمایی کرد

لنوو از دو تبلت نو در کنگره جهانی موبایل رونمایی نموده است. یکی از آنها یوگا تب 13 اینچی است که دارای پایه ای از جنس فولاد است و می توان آن را در نقطه آویزان کرد.

به گفته لنوو با یوگا تب 13 می توان با یک بار شارژ 12 ساعت فیلم دیدن کرد. بعلاوه نمایشگر این دستگاه Low Temperature PolySilicon است. رفرش ریت دستگاه هم 60 هرتز است. بعلاوه تبلت نو لنوو با کابل یو اس بی به یک درگاه HDMI متصل می گردد و می توان از آن به اسم نمایشگر ثانویه برای لپ تاپ یا پی سی استفاده کرد.

دوربین جلویی دستگاه 8 مگاپیکسی است و از فناوری face unlockپشتیبانی می نماید و عباوه برآن دو بلندگوی برند JBL در آن نصب شده است. این تبلت مجهز به فناوری دالبی Atmos است. تراشه اسنپ دراگون 870 هم در دستگاه به کار می رود. تبلت یوگا تب 12 با قیمت پایه 680 دلار در ماه جولای عرضه می گردد.

علاوه برآن لنوو از تبلت یوگا تب 11 هم رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگر 11 اینچی دارد و از فناوری های دالبی ویژن و دالبی Atmos هم پشتیبانی می نماید. تبلت 655 گرمی لنوو دارای پردازشگر 8 هسته ای G90T مدیا تک، 8گیگابایتRAMو 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی یوگا تب 11 و یک نسخه دیگر آن پشت دستگاه نصب شده است. قیمت پایه تبلت لنوو هم 320 دلار اعلام شده و از ماه آگوست به بازار عرضه می گردد.

دیگر تبلت نو لنوو تب 11 پلاس است که نمایشگر 11 اینچی، 4 بلندگو با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی Atmos، پردازشگر 8 هسته ای G90T مدیاتک و 6 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین جلویی تبلت مذکور 8مگاپیکسل و دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسل است. قیمت پایه این دستگاه هم 260 دلار اعلام شده و از آگوست به بازار عرضه می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1592

به "لنوو از 3 تبلت نو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو از 3 تبلت نو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید