چگونه دوربین گوشی های هوشمند می تواند آینده دنیا تجارت را معین کند؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، شاید باور کردنی نباشد اما طی سالهای آتی دوربین گوشی های هوشمند می تواند نقشی معین کننده در تجارت جهانی ایفا نماید. نقشی که تنها با یک عکس ساده امکان پذیر است.

چگونه دوربین گوشی های هوشمند می تواند آینده دنیا تجارت را معین کند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها تصاویر آنلاین در زندگی بسیاری از کاربران مشخص نماینده جریانهای روزمره زندگی هستندو درواقع کاربران با یاری این تصاویر، تصمیم می گیرند چه خوراکی هایی بخورند، به کدام فروشگاهها بروند یا حتی به کدام کشور سفر نمایند.

بر این اساس طبیعی است که شرکت های مهم صنعتی و تجاری رفته رفته به این موضوع توجه نشان دهند اما این نقش چگونه پررنگ می گردد؟

شبکه های اجتماعی

حتما شما هم بارها دیده اید که یک کاربر در رستوران یا محیطی تفریحی عکس می گیرد و سپس مکانی که در آن عکس گرفته را تگ می نماید. همین تگ ساده تی بدون آنکه خود کاربر متوجه باشد یک تبلیغ تجاری است. گرچه بسیاری از ایفلوئنسرها اهمیت این تگ ها و هشتگ ها را می دانند اما برخی هم بدون دریافت وجه نقد و به عنوان کاربر عادی سیستم موقعیت مکانی گوشی را فعال نموده و روی عکس مکانی که درآن حضور دارند تگ می نمایند.

مدهای مجازی

این روزها عکس و فیلمهایی که در محیط مجازی پخش می گردد سریع تر از ویدئوهای تلویزیونی یا متنی دیده می گردد.بنابراین طبیعی است که دوربین های گوشی که اغلب برای تهنیه همین فیلم و عکس های آماتوری استفاده می شوند اهمیتی دو چندان پیدا نموده اند.

سرعت تبادل اطلاعات

دیدن یک آگهی تجاری در سطح شهر یا یک تبلیغ تلویزیونی ریسک بسیار بالاتری برای دیده شدن نسبت به آگهی های مجازی دارد. یکی از روشهای رایج سنتی قدیمی تبلیغ فرد به فرد بود یعنی یک کاربر در صورت رضایت زا یک محصول به کاربر بعدی هم همان محصول را پیشنهاد می داد، اما اکنون شرایط در قالبی دیگر پیش می رود، برای مثال خانم خانه داری را فرض کنید که عکس مایع ظرفشویی مورد علاقه اش را به وسیله گوشی هوشمند گرفته و برای همسرش ارسال می نماید تا همان را بخرد.

یا آقایی که در جریان سفر به یک فروشگاه رفته و از اجناس عکس می گیرد تا فرزندش کالای دلخواهش را انتخاب کند. این سرعت تبادل اطلاعات به وسیله دوربین گوشی هوشمند امکان پذیر است.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 34

به "چگونه دوربین گوشی های هوشمند می تواند آینده دنیا تجارت را معین کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه دوربین گوشی های هوشمند می تواند آینده دنیا تجارت را معین کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید