محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند

به گزارش مجله پیامک مسعود، محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند، زمان عرضه K125 و جزئیات خودروی کوچک مالی مشترک ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند

خبرنگاران - بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو و نیز سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگاران از محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند و زمان عرضه K125 گفت.

خبرنگاران: محصولات نو ایران خودرو که قرار است در سال 1401 وارد بازار شوند را اعلام می کنید؟

رحمانی: سال جاری از خودروهای بهبود یافته همانند 207 اتوماتیک دو رنگ که به تازگی رونمایی شده است، وارد بازار می شوند. خودرو بهبود یافته دیگر 206 تیپ 3 است. خودرو آریسان که بهبودهای مهندسی روی آن صورت گرفته است، نیز وارد بازار خواهد شد.

بعلاوه دو محصول هایما 8S و هایما 7X وارد بازار خواهند شد. اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده هم خودرو نو K125 ایران خودرو وار بازار خواهد شد.

خبرنگاران: درباره آخرین شرایط K125 شرح می دهید؟

رحمانی: جزئیات این خودرو را نزدیک به زمان ورود به بازار اعلام خواهیم کرد. بهمن ماه سال گذشته آغاز کار روی این محصول بود و هنوز کار روی آن ادامه دارد و اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده آغاز فرآیند ورود به بازار این محصول خواهد بود.

خبرنگاران: درمورد خودروی کوچک ایران خودرو که موتور آن با 75 اسب بخار به وسیله ایپکو درست شده است، شرح می دهید؟

رحمانی: این که می گویند این خودرو جایگزین پراید خواهد شد را ما عنوان نمی کنیم، فراوری یک محصول کوچک مالی به وسیله وزارت خانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا آغاز شده است که به تدریج اخبار آن منتشر خواهد شد.

خبرنگاران - درباره تارا چه برنامه ای دارید؟

رحمانی: تارا دستی و اتوماتیک وارد بازار شده اند و ساپکو روی تارا امکانات خوبی را تعریف نموده است که سال جاری فراوری آن به اعدادی که در نظر داریم خواهد رسید.

خبرنگاران: برنامه توقف فراوری 405 و سمند و جایگزین های آنها را شرح بدهید.

رحمانی: 405 و سمند سال جاری از خط فراوری خارج خواهند شد. جایگزین 405 ، پارس در انواع مختلف است که روی خط فراوری هستند. جایگزین سمند هم با خودروهای خانواده سمند سورن انجام خواهد شد. در حال تعریف سورن گازسوز برای کاربری های خاص گازسوز به جای سمند گاز سوز هستیم. دنا و دنا پلاس هم جایگزین سمند می شوند.

محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند + زمان عرضه K125

خبرنگاران - آیا برای تامین گیربکس اتوماتیک روی خودروهای پژو 207 و دنا مسئله ای پیش رو دارید؟

رحمانی: مسئله ای نداریم. روی دنا اصلا عقب افتادگی و تعهد معوق نداریم و طبق تعهد در حال تحویل هستیم. درباره 207 هم تعهدات تازه ایجاد شده است و برای تامین مسئله ای ندایم.

خبرنگاران: آیا سال جاری با توجه به اینکه معوقات ایران خودرو بنابراعلام شما به صفر خواهد رسید، شاهد افزایش فراوری خواهیم بود؟

رحمانی: بله سال جاری بیش از 50درصد افزایش فراوری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت. که شامل فراوری بیش از 725 هزار دستگاه خودرو سواری و 25 هزار دستگاه خودروی دیزل خواهد بود.

منبع: بیت ران
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1949

به "محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات ایران خودرو که سال جاری وارد بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید