مدیر گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش سیما منصوب شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، با حکم علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما، حسین نعمتی به عنوان مدیر گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش سیما منصوب و معرفی گردید.

مدیر گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش سیما منصوب شد

در جلسه شورای مدیران شبکه آموزش که در روز سه شنبه 24 مرداد ماه برگزار گردید دکتر علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما، حسین نعمتی را به عنوان مدیر گروه آموزش های عمومی این شبکه منصوب کرد.

مدیر شبکه آموزش در حکم مدیر گروه آموزش های عمومی با تاکید بر ظرفیت های نو و تأثیر گذار شبکه اموزش به عنوان قرارگاه علمی، آموزش و مهارتی به ویژه در دوران تحول رسانه ملی، خواهان ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی، تعامل نزدیک با برنامه سازان و همکاری موثر با نهاد های فرهنگی آموزشی، بهره برداری جدی از فناوری های نوین حضور شاداب مردم در هر گونه یادگیری مستقیم و غیر مستقیم، حرکت به سمت رسانه پیشرفت هویت محور عدالت گستر، و توجه جدی به سند راهبردی گام دوم و نقش جوانان ماهر در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی شد.

حسین نعمتی دانش آموخته رشته فلسفه است که در چند ماه گذشته سرپرست گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش بود و در سابقه کاری خود کارشناس برنامه های رادیویی در حوزه اندیشه و مدیر گروه اندیشه و جامعه رادیو فرهنگ بوده است.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1990

به "مدیر گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش سیما منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر گروه آموزش های عمومی شبکه آموزش سیما منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید