مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرقت اطلاعات کارمندان لنوو تا عذرخواهی مدیرعامل توییتر

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر فکر می کنید که برای حضور در جریان پر سرعت تکنولوژی آینده باید حتما یک ماشین برقیبخرید سخت در اشتباهید، شما برای همگام شدن با سرعت تکنولوژی راهی ندارید جز این که به فکر خرید اسکیت بورد باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرقت اطلاعات کارمندان لنوو تا عذرخواهی مدیرعامل توییتر
ولوژی آینده باید حتما یک ماشین برقیبخرید سخت در اشتباهید، شما برای همگام شدن با سرعت تکنولوژی راهی ندارید جز این که به فکر خرید اسکیت بورد باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حدود 10 روز پیش بود که در خبرها اعلام شد هتلهای ماریوت هک شده اند و اطلاعات شخصی بالغ بر 500 میلیون نفر نیز به سرقت رفته است. اطلاعاتی که حاوی نام و فامیل، حسابهای بانکی و حتی اسکن کارتهای شناسایی بود. اکنون ایالات متحده مدعی شده که این ماجرا توسط جاسوس های چینی راهنمایی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در سال 1986 پوما نوعی کفش هوشمند فراوری کرد که در نوع خود بی نظیر بود. کفشی که در بخش پاشنه جایگاهی شبیه به درایور دیسک داشت. اکنون پوما قصد دارد با امکاناتی امروزی و واقعی این کفشها را باز فراوری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بی احتیاطی یکی از کارمندان لنوو حاشیه ساز شد و اطلاعات مهم صدها کارمند این شرکت به راحتی سرقت شد. این اتفاق بخش بزرگی از کارمندان لنوو در آسیا و اقیانوسیه را متضرر می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل قصد دارد به شما یاری کند تا کلمات را به درستی تلفظ کنید. این اقدام به این علت انجام می گردد که بسیاری از کاربران در بخش جستجوی این غول فناوری کلمات پیچیده را به اشتباه جستجو می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هفته گذشته مدیر عامل توییتر ؛ جک دورسی با گذاشتن چند توییت از سفر خود به میانمار باعث شد موجی از نقدها به سمتش روانه گردد. نقدهای که اغلب با این محوریت بودند دورسی رنج های مسلمانان میانمار و کشتار انان را نادیده گرفته و با بی رحمی کوشش دارد مردم را تشویق به حمایت از دولت حاکم در این منطقه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشها حکایت از آن دارند که اینستاگرام به زودی یک قابلیت جدید را برای اینفلوئنسرها آزمون می نماید. این ویژگی شامل اقدامات امنیتی و البته برخی تغییرات دسترسی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 24

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرقت اطلاعات کارمندان لنوو تا عذرخواهی مدیرعامل توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرقت اطلاعات کارمندان لنوو تا عذرخواهی مدیرعامل توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید