مکان های شلوغ هرمزگان شناسایی گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/هرمزگان جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید نمود: نقاط و مکان های استان که تردد در آنها زیاد است تحت هر عنوانی باید شناسایی و رصد گردد.

مکان های شلوغ هرمزگان شناسایی گردد

سعید ناجی صبح امروز(هشتم اردیبهشت ماه) در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران، اضافه نمود: باید از بروز مواردی مانند بازار ماهی فروشان بندرعباس در استان جلوگیری کرد و این امر احتیاج به همکاری مردم با مسئولان دارد.

وی اضافه نمود: فرمانداران باید مراکز تجمعی در هر شهرستان را احصا و با همکار علوم پزشکی و صنعت و معدن استان و شهرستان ها پروتکل های لازم برای حفظ سلامت مردم را اعمال نمایند.

ناجی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت مردم از هر چیزی بالاتر است و در این راستا باید تمام اقدامات محیطی و فاصله گذاری مورد احتیاج انجام گیرد.

وی عنوان نمود: فرمانداران باید در مناطق پرتردد و مراکز تجمعی شهرستان های استان شرایط تردد و فعالیت مردم را به گونه ای فراهم نمایند که مورد تایید علوم پزشکی استان باشد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با اشاره به حلول ماه رمضان، اضافه نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان طبق اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا تا اطلاع ثانویی برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی در ماه رمضان به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 878

به "مکان های شلوغ هرمزگان شناسایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های شلوغ هرمزگان شناسایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید