نجات زوج گمشده در جنگل ابر شاهرود

به گزارش مجله پیامک مسعود، فرمانده انتظامی شاهرود از نجات زوج گمشده در جنگل ابر پس از پنج ساعت جستجوی مداوم پلیس و اهالی محل خبر داد.

نجات زوج گمشده در جنگل ابر شاهرود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، سرهنگ علی کریمی روز چهارشنبه 21 آبان ماه 1399 با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر مفقود شدن دو نفر در جنگل ابر، پیگیری ها آغاز شد.

او با اشاره به گشت زنی های مکرر و هدفمند مأموران انتظامی با همراهی اهالی محل، اظهار کرد: پس از پنج ساعت جستجو در تاریکی، ارتفاعات و دره های عمیق این منطقه در نهایت زوج گرفتار شده در مه پیدا شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه جنگل نوردی نیاز به حضور افراد خبره و بومی همان منطقه دارد، شرح داد: هموطنان نباید بدون تحقیق و آگاهی لازم و مشورت با بلدهای محلی و حرفه ای وارد این مناطق و مسیرها شوند

جنگل ابر شاهرود دومین اثر طبیعی ایران در فهرست آثار جهانی است که یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین جنگل های دنیاست و در فاصله 45 کیلومتری شمال شرقی شاهرود در محور شاهرود ـ آزادشهر واقع شده است.

این جنگل در مجاورت روستای هدف گردشگری ابر واقع شده و از آنجا که در اغلب مواقع فضای این جنگل را پوششی از ابر فرا گرفته به این نام مشهور است، برای رسیدن به جنگل باید از روستای ابر عبور کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1179

به "نجات زوج گمشده در جنگل ابر شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات زوج گمشده در جنگل ابر شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید